 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Полтавчанин Италофан

Возраст: 43 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 14.12.2011 Сообщения: 341 Откуда: Полтава
Авто: Фиат Скудо 1.9ТД
|
Добавлено: Пн Дек 24, 2012 22:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Эта,да Верить нельзя.Но прислушиватся надо. _________________ Самая лучшая машина,это новая машина! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Tayvar Италофан


Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.12.2012 Сообщения: 146 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo 1.3 Multijet 2007 (55 kwt,75 л.с)
|
Добавлено: Пн Дек 24, 2012 23:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Їздив на бензині - головне щоб акумулятор не здох, а так -30 і пхнеш! Сів на дизель - бомба, розхід 6 по місту і пробках прийшла перша зима -  _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Patrik Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
|
Добавлено: Пн Дек 24, 2012 23:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Tayvar писал(а): | Полтавчанин
тут всі раді за тебе. Але буває і так, що не завівся. Я за машиною дивлюся, все вчасно міняю і контролюю... Я і при таких роскладах трапляється "ситуація". Я тоже іноді грію машину, а інші в той час тянуть свою ласточку на тросі... Тут треба підказати досвід іншим, бо не всі народжуються кулібіними, досвід штука набута!  |
Канистры с под бензина не страшно, можно до 10% добавлять 80-ого бензина в соляру(лучше керосину), ну не греть, а шоб не замерзла. По поводу фильтра - новый это шо б быстро и надежно завестись после того как дольеш соляры. если пока не охота покупать новый сними старый кинь в банку с солярой и отогрей дома, корпус тоже от парафина промой. С 1,9 для разогрева на машине ,наверное, проще фильтр в стальном корпусе, но он у нас еще дороже вашего. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Tayvar Италофан


Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.12.2012 Сообщения: 146 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo 1.3 Multijet 2007 (55 kwt,75 л.с)
|
Добавлено: Пн Дек 24, 2012 23:39 Заголовок сообщения: |
|
|
Patrik
хіба після 2-х днів плюсової температури тпливний фільтр сам не розмерз і його полюбому треба зняти перед запуском, бо не прокачає? _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Patrik Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
|
Добавлено: Пн Дек 24, 2012 23:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Кролевчанин писал(а): | Полтавчанин
А в инструкции написано, что всё улучшится! Эх опять нае...и. Никому низзя верить  |
Почему, есть синтетич. или еще какие то, не помню, добавки которые улучшают смазочные свойства масла, не вредят двиглу, и при добавлении в двигатель он начинает мягче и тише работать, эффект на лицо, потом через несколько тысяч они потихоньку вырабатываются и все стает на свои места. Пользователь успокоен. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Tayvar Италофан


Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.12.2012 Сообщения: 146 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo 1.3 Multijet 2007 (55 kwt,75 л.с)
|
Добавлено: Пн Дек 24, 2012 23:44 Заголовок сообщения: |
|
|
А як хто думає - до Арктики гель потрібно добавляти, чи до такого складу дизелю гель вже не потрібен? _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Patrik Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 01:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Tayvar писал(а): | А як хто думає - до Арктики гель потрібно добавляти, чи до такого складу дизелю гель вже не потрібен? |
Это у них спрашивать нужно, хто його знає, що вони туди добавили.
з приводу фільтра, соляра сама не замерзае, в ній плавати починають хлопя в вигляді замерзлого парафіну, і потім в потоці ці частки затримуются фільтром до того поки його повністю не замурує, і хто його знае як воно без руху соляри розтане, треба знімати і дивитися на нього. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Villi72 Италофан

Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 314 Откуда: Житомир
Авто: Fiat doblo 1.9 jtd
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 01:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Если солярки в баке было много и она запарафинилась, то у тебя скорее всего залепило парафином насос и приемный патрубок насоса. Влить теплую солярку в бак это вариант но надо подумать сколько (должна растопить туот парафин что в колбе топливного насоса) иначе удачи не видать. Можно попробоватьпоставить под бек тепловентилятор и тут чем меньше солярки тем быстрее успех. А фильтр у тебя с подогревом или без? Отогреть его кипятком, это должно помоч.
По поводу держать полный бак солярки ... вопрос спорный. На мой взглят на ноч лучше держать минимум (на лампочке) - даже если выпадет парафин, его уровень будет ниже топливозабора. Завел машину, пошла теплая обратка, заезжаем на заправку - заправляемся, и в путь. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Tayvar Италофан


Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.12.2012 Сообщения: 146 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo 1.3 Multijet 2007 (55 kwt,75 л.с)
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 01:16 Заголовок сообщения: |
|
|
я не знаю як там на 1,9, но на 1.3 я міняю фільтр на сервісі. Теоретично знаю, як поміняти і то всьо зняти, но чесно не хочу сам до тої дизельної апаратури сам руки пхати... як би знав - зняв фільтр, якщо засраний - викинув і поставив новий, а так трохи боюсь туди пхатися сам _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Patrik Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 09:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Tayvar писал(а): | я не знаю як там на 1,9, но на 1.3 я міняю фільтр на сервісі. Теоретично знаю, як поміняти і то всьо зняти, но чесно не хочу сам до тої дизельної апаратури сам руки пхати... як би знав - зняв фільтр, якщо засраний - викинув і поставив новий, а так трохи боюсь туди пхатися сам |
Знайди тут тему по заміні фільтру і почитай, якщо не сподобається то тоді грій на місці. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Patrik Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Tayvar Италофан


Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.12.2012 Сообщения: 146 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo 1.3 Multijet 2007 (55 kwt,75 л.с)
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 12:43 Заголовок сообщения: |
|
|
підкажіть будь-ласка двоїшніку на майбутнє... якщо гріти фільтр кипятком, бо ще будуть морози, які трубки біля нього трба особливо прогрівати? маю на увазі на фотці, що тут розмістили... щоб я не прогрів тих, які не можна... буду вдячний  _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
DEMOKPAT Италоманьячище


Возраст: 53 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 06.05.2009 Сообщения: 2097 Откуда: Киев - Яготин
Авто: Бензин кончился
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 12:51 Заголовок сообщения: |
|
|
Если уж соляра парафинится...
Греть бесполезно!
Отогреешь, заведёшь и что дальше?
Проедешь километр и парафин забьёт все фильтра, встанешь и будешь куковать.
Завести двиг можно и без обливания кипятком, ибо сетки не моментально забывает парафином а постепенно. Минут 5 двиг работать будет на холостых, на повышенных оборотах меньше, ибо прокачка топлива выше.
Если забило фильтры, дать постоять 2 минуты двиглу, парафин отваливается от сеток и можно опять завести, но снова не на долго.
Или нормальная не замерзающая соляра или постоянный подогрев топлива, третьего не дано!
Танцы с бубнами вокруг авто до одного места. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Patrik Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 13:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Tayvar писал(а): | підкажіть будь-ласка двоїшніку на майбутнє... якщо гріти фільтр кипятком, бо ще будуть морози, які трубки біля нього трба особливо прогрівати? маю на увазі на фотці, що тут розмістили... щоб я не прогрів тих, які не можна... буду вдячний  |
На майбутьнє, такого вже не має бути, або возити з собою антігель, якщо не впевнений в солярці або пару літрів керосину. Коли потрібно на далеку відстань їхаті в люті морози, то не завадило б утеплити двигун зверху разом с фільтром, щоб тепло від двигуна його прогрівало додатково. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
rudyk Италолюбитель


Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.05.2010 Сообщения: 83 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Doblo 1.9 Mulijet
|
Добавлено: Вт Дек 25, 2012 17:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Заправляюсь на ОККО друга зима, машина ночує на дворі без проблем. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|