 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Main Amico

Возраст: 25 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2021 Сообщения: 6 Откуда: UK
Авто: jndfv
|
Добавлено: Вс Июл 11, 2021 18:26 Заголовок сообщения: 1.9 jtd 5y EDC15 CF3 Р0191 |
|
|
Зняв регулятор 0281002488 котрий на насосі та почистив сітку.
Зубна щітка, карбклинер, компресор.
Мікроскоп показв, що на +/- 20% не відчистилась сітка.
В мізках:
P0380 Реле, термостартер или блок предварительним нагрувателем Сигнал не дейстивителен [свічки накалу/їхній блок, напевне, на приборці є помилка по ним]
P0704 Сигнал сцепления Сигнал недйствителен [щось з кінцевиком датчика на педалі зчеплення, що саме?]
P0191 Контроль давления дизеля Сигнал недейстивителен
По Р0191 в кожного різні версії:
*насос з регулятором в зборі
*сам регулятор
*клапан тиску на паливній рампі
*форсунки в обратку
Кожен раз перед тестом очищав помилки в мізках. Коли чек загорявся - читав мізки, відкривав помилку Р0191, та дивився на яких обертах вилітав чек - співпадало з показником тахометра.
3467rpm, Измеренн. давление дизеля 1030,72 bar
3420rpm, Измеренн. давление дизеля 955,63 bar
2932rpm, Измеренн. давление дизеля 832,76bar
І завжди в мізках ці три помилки з'являлись. Інколи на ходу може заглохнути і горітиме "Чек". Опісля не запускається, потрібно трішки почекати.
Чергова поїздка, 4 передача при 1900 rpm, педаль акселератору до бляхи, на 2200rpm виліз check engine.
Поліз в мізки - добавилось P0404 EGR Сигнал недействителен. Обороти двигателя 1559 rpm, Измеренн. давление дизеля 327.65 bar
Мізки читав через elm327 AlfaOBD.
Опір регулятора 0281002488 2.56 Ом, щупи 0.15Ом.
Через АльфаОБД запустив тест ЕГР - ніяких звуків від нього.
Таке враження, що Р0191 залежить не від обертів.
Холостих обертів нема - 800-1100 rpm. Двигун трусить. Педаль аксел. підгазовує ?
Припомнилося в старих w210 cdi коли тапок до бляхи - помилка EPC, або глохне чи погано їде. А тут після Чека на приборці, оберти не крутяться вище 3400, і звук роботи двигуна на холостих, яких нема, ужасний.
Описание: |
|
Размер: |
437.32 KB |
Просмотрено: |
226 раз(а) |

|
Описание: |
|
Размер: |
278.17 KB |
Просмотрено: |
243 раз(а) |

|
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25266 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вс Июл 11, 2021 19:07 Заголовок сообщения: |
|
|
1. ЕГР таки доведеться розібрати і почистити, в процесі якраз і перевірити чи все там робе.
2. Один я бачу, що ущільнююче кільце на клапані пласке і хвостик клапана миші погризли?
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Po Amico

Возраст: 40 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 27.01.2020 Сообщения: 19 Откуда: Подонне
Авто: Добло
|
Добавлено: Вс Июл 11, 2021 19:48 Заголовок сообщения: |
|
|
ІМХО, форсунки провірити треба. Трусе мотора із за не нормальної роботи циліндрів. Якщо не вистачить тиску, то ебу мав би заглушити двигун. Форсунка зливає, циліндр не працює-двигун трусе, тиску не вистачає- помилка по регулюванню тиску.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Main Amico

Возраст: 25 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2021 Сообщения: 6 Откуда: UK
Авто: jndfv
|
Добавлено: Пт Июл 16, 2021 00:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Яка норма по зливу у форсунок?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Main Amico

Возраст: 25 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2021 Сообщения: 6 Откуда: UK
Авто: jndfv
|
Добавлено: Сб Дек 11, 2021 02:19 Заголовок сообщения: |
|
|
зняв фішку з блоку свічок та через неї продзвонив кожну - всі 4 шт дзвоняться.
Опір через фішку:
0,32Om, 0,06Om, 0.09Om 0.24Om
викрутив свічки.
перша НЕ дзвониться, кінчик обгоріший. Опір - МОм'и... Сміття.
2, 3, 4 - робочі. Бош. Опір 0.5 Ом. складається таке враження - десь КЗ?
Поставив всі Beru - помилка лишилась. Стирав - вилізла.
Блок свічок вскрив - нічого підозрілого.
Двигун перестав запускатись, тільки на ефірі, або з тросу.
Форсунки лляли безбожно. Стен на них матюкався. Поміняв. Є холості.
Запускається з ключа. Відразу дав обороти двигуна по наростаючій - на 1954 об/хв заглох і так три рази. Температура ох рід. 5,86°C. тиск 668,94 Бар.
На таких обертах двигуна дуже малий тиск, хіба ні? Глючить регулятор або датчик на рампі? Ідеї?
Проїхався 15км - літає. Котився на другій 1200 об/хв заглох. Викл запалення. Завівся. Проїхав 10 метрів - заглох. Запустився. Проїхав 300метрів - заглох. Чергова спроба завести - маслає, але не запускає. Попробував ще раз - запустився. Проїхав 20 метрів - заглох. Завівся, проїхав ще 250 метрів. Заглушив двигун самостійно. Зняв регулятор з насосу - сітка чуток шоршава. Почистив. Ще не ставив.
В баку соляри на оранжевому діленні. В баку булькає...
Які ідеї?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25266 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Сб Дек 11, 2021 08:34 Заголовок сообщения: |
|
|
0340 ми з одним Добло теж шукали причину - глухий кут.
Реле нове, свічки нові, дроти перевірено, напруга всюди є, ну і помилка теж є.
І з регулятором теж були фокуси, довго хлоп грався із ранковим запуском і спрнтанним самоглушінням. Доки не замінив регулятора. А щоб не вграти ренулятора знову, то треба ще й фільтра паливного поставити нормального, паперового, або доведеться регулярно мати справу з тим клапаном - чистити сітку, міняти...
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ВЛАДИМИР Т Италомафиози

Возраст: 61 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 24.10.2009 Сообщения: 632 Откуда: КИЕВ
Авто: Фиат Добло 1.9 MultiJet 2008 г.
|
Добавлено: Сб Дек 11, 2021 20:11 Заголовок сообщения: |
|
|
Скоріше за все треба мінять регулятор тиску. В мене на авто на холостих давленія 27000-30000 бар.
_________________ владимир т |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17292 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Дек 12, 2021 09:24 Заголовок сообщения: |
|
|
Скільки-скільки???
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ВЛАДИМИР Т Италомафиози

Возраст: 61 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 24.10.2009 Сообщения: 632 Откуда: КИЕВ
Авто: Фиат Добло 1.9 MultiJet 2008 г.
|
Добавлено: Вс Дек 12, 2021 21:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
В мене сканер показує 2700-3000 бар(кому не поставив).Можливо такий сканкр.
_________________ владимир т |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Main Amico

Возраст: 25 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2021 Сообщения: 6 Откуда: UK
Авто: jndfv
|
Добавлено: Сб Дек 18, 2021 16:11 Заголовок сообщения: |
|
|
після заміни свічок помилка лишилась 0380. Мізки тер. На наступний день лампа накалу перестала про себе заявляти взагалі, і в мізках 0380 нема.
При увімкненні запалення POST проходить, лампочка робоча.
Через діагностику дав команду для блока накалу - не клацає. Труп?
В середині чистий і доріжки цілі.
Опір свічок через провода на нових 0.37ом на всіх 4, при t°C приблизно +1.
Лампа накалу повинна світитися 10 сек після вкл. запалення при +6 і нижче, але так не відбувається.
Запобіжники 60/20/15 цілі.
В мізках була 0380 Реле/Термостартер/блок управления превад. нагревателем.
Що тут виступає Реле - запобіжник чи що? Термостартер - датчик t°C охолодежння? - він коректно темп. показує. Хіба що не оригінал Фіат.
Опір підогріву на паливному 1.8 Ом, сигнальний мегаоми - 4.5МОм при +1°C. Труп? По мануалу інші показники.
Владимр, то не bat, а psi!
CreAtoR, причому тут 0340?
0380 це узагальнена помилка, на неї може бути зав'язаний весь і всього підігрів.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Main Amico

Возраст: 25 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2021 Сообщения: 6 Откуда: UK
Авто: jndfv
|
Добавлено: Чт Окт 06, 2022 22:35 Заголовок сообщения: |
|
|
-СВІЧІ-
стояли БОШ всі 4 шт. Одна труп. 3 - робочі.
Опір при кімнат. t° 0.60 ом.
При увімкненні запалення напруга на АКБ просідає з 12.8в до 10.8в.
лампа накалу мигає через приблизно 5 сек після увімкнення запалення.
блок накалу клацає 1 раз через 17 сек після вкл. запалення і напруга на АКБ піднімається...
Зняв фішку на свічі з блоку накалу.
Опір на на другому циліндрі (Сіро-Зелений) скаче, то мОМ, то Ом...
Досадив ковпачка глибше - стабільно 0.45Ом. 1, 3, 4 свічі - 0.48Ом і опір ніде не скаче. А-метром заміряв струм - всі чотири свічки на холодну стартують з 25А. Свічі всі нові Beru.
Купив нову 1 шт бош - на новій 0.85 ом. "А" не міряв. На мої старих 3 шт. стар на холодну 2 шт 19А, 1 шт 17А. при кімнат t°.
Маса погана? Заводиться нормально. Запобіжники всі цілі: 60А/15А/10А/7.5А. Збоку від розетки запобіжників підкапот. простору є на 60А - цілий.
Реле R19 залипло? Погана маса? Вкрутити всі БОШ? Поганий контакт на ковпачках? Які варіанти можуть бути?
Куди копати? блок накалу як новий.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25266 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Пт Окт 07, 2022 19:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Main писал(а): |
Які варіанти можуть бути?
Куди копати? |
Акумулятор.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17292 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пт Окт 07, 2022 19:27 Заголовок сообщения: |
|
|
10,8 це таки мало, зараз при +15. А шо буде при мінус 5...?
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Main Amico

Возраст: 25 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2021 Сообщения: 6 Откуда: UK
Авто: jndfv
|
Добавлено: Сб Окт 08, 2022 17:04 Заголовок сообщения: |
|
|
АКБ новий. Струмовіддача більше ніж паспортна. Можливо чуток підрозрядився, коли постояв.
В блоках запобіжників під капотом і салонним нічого не може бути?
B37 цілий. на 8 пін блоку накалу приходить "+".
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17292 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Сб Окт 08, 2022 19:04 Заголовок сообщения: |
|
|
Та забудьте оту символічну стумовіддачу! Ви її перевірити не можете, залишається вірити-не вірити. І шукати погані контакти.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|