Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.06.2008 Сообщения: 645 Откуда: ~SMELA~
Авто: CR-V
Добавлено: Сб Июн 12, 2010 08:22 Заголовок сообщения: Хто шарить в електриці?
Ситуація слідуюча: Хочу переробити ел.стєклопід.,а саме-протягнути від АКБ гарний (+) у кожну дверку,І поставити додаткові релє.Причиною того є хрєнова робота цих механізмів,так як на пряму робить нормально,а через кнопки-єлє тягне....
А от як підключити релє,наприклад,до ел.моторчика?там 2 провода,на яких,залежно від ходу скла(вгору чи вниз) змінююЦЦя полюси.
краще почисти і змаж механізми, і всі розєми ато понаставляють всякі там релюшки і прямі + а потім кажуть що мол у італійців проблеми з електрикою, от в мене ніяких проблем нема все працює і думаю тільки завдяки тому що туди ніхто не лазив!!! _________________ ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР!
Yootube https://goo.gl/TcJrkr
Продам https://goo.gl/vxIwZB
Вибач,я не сказав шо у мене ПРІЗМА!!!! На дедрі зроблено якраз дуже грамотно.А от дельта/прізма-там занадто спрощєна система.Від замка зжг іде (+) до предохранітєля,а звідти до водійської дверки.Там на кнопках розподіляєцця вже полярність і напрямок до моторчєгів та до пасс. кнопки.... Ти думаєш-я не пробував чистити кнопки??? на неділю хватає.Потім знову є**ля....Я навіть другі кнопки купив!!!те-саме.
Доречі,на фари я теж рилюхи ставив,-результатом довольний.І підрульовий перемекач перестав пітгорати,і свєт бомбєзний.Чого ж з заводу їх не поставили???
Просто у старих іномарок-не може бути все ідеально продумано.Звичайно,воно своє давно від"їздило,Але шо робити коли "воно" не робить так,як хотілося б?От і приходиЦЦя вигадувати.
P.S.Механізми усі змазані і почищені.Машина після повного капремонту.Якраз збираю до купи все.
ну тоді забираю слова назад, і бажаю удачі _________________ ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР!
Yootube https://goo.gl/TcJrkr
Продам https://goo.gl/vxIwZB
Рєбята,Учора поставив сігналко(2-стор.,якийсь доберман,чи шось таке).Виникло питання,-чи треба ставити діоди на провода,шо підключаюЦЦя до проводів поворотів??На схемі підключення не указано,але де-які умняки кажуть шо необхідно. _________________ Запчастини нові та вживані до автомобілів Mercedes-Benz
-max-
не парься с реле а поставь себе модуль SHERIFF PWM-200 и все будет круто.
Диоды ставятся только тогда , когда из сигналки выходит ОДИН провод на управление световой сигнализацией _________________
FiatTipo-LanciaThema-FiatTipo-LanciaThema-FiatPunto176-FiatPunto176- Fiat Punto188-Fiat Tipo3D
Блін,Нова жесть))).Мені ніколи не щастить з електрикою,сцуко...
Короччє,Учора допідключив сігналко до концевиків дверей,-а на них постійно (-)!!!!.Ета пісєц.Знову зняв напорожнєги,витягнув метрів з 5 різних проводів,які чомусь постійно подавали (-) на концевики.Задній контур запрацював,а з переду таки (-) постійний!!Навіть якшо від"єднати провода від передніх концевиків.Прозвонив кінець правого переднього провода-йде від концевика до плафона,і не під"єднуєЦЦя.Під"єднав-загорівся свєт в салоні,який раніше не робив при відкритті дверей.Казалось би-оо чудо!!!Але(!!) при закритті дверей,-починає крутить стартєр!!!!!Як таке може бути,коли (-) з провода знімаєш,на ньому з"являєцця (+)???І при чому тут кінцевики дверей і освітлення салону до запуска мотору????
У соседа также жига жгла 09. Запарковался, дверями гуп, она заводится и упирается в жопу икарусу . Водилкин икаруса чуток очконул от такоко наскока (но икарус он железный).
Оказалсь инженерный гений в г.Самара пустил проводку стартера через блок предохранителей та ещё и через реле 20А (где там 20А на втягуещем , на суровомсевере наверно), блок расположен неудачно под капотом, на него постоянно вода попадала и он зацвел (ну и коротило шокуда хотело - через окислы).
Может ынженеры с Самары содрали проводку с призмы и от откуда ноги растут
Ні,з проводкою усе гут.Просто попередній хозяін любив,навєрно,на вихідних поколупаЦЦя в машині,там усякі протиугонні тумблєрки мутить,тощо)).Я витягнув метрів 4-5(непомню точно) різних проводів,підключив усе як повинно бути,і все запрацювало.Навіть релє задєржки освєщєнія салона було перепутане місцями з релє протитуманок...
Корочче,усе працює,як повинно бути.Єдине,шо кумарить в проводкі-це оті дибільні масси-"ромашки".Окисляюцця,і я вже повторно чистив,хоча машина їздить усього 2 місяці після капремонту.Треба шось придумати. _________________ Запчастини нові та вживані до автомобілів Mercedes-Benz
вопрос к max - у меня призма,проблема с водительской кнопкой стеклоподьёмников ,той которая отвечает за пассажирскую дверь.вверх поднимает стекло,при нажатии вниз сгорает предохранитель.ставил перемычку,если держать кнопку вниз,то срабатывает центральный замок.началось всё после установки сигнализации,но не сразу,где-то через 2 мес.может тот кто устанавливал намудрил?помогите советом.
Відповідь на таке питання на форумі не буде нести в собі точної інформації..Але,все ж таки спробую.
Почни з кнопки. Перестав з пассаж. дверей кнопку.У мене було таке,шо я як чистив контакти,перегнув замикаючу пластінку в кнопці,-і при положенні WINDOW DOWN теж горів прєдік,бо коротило....
Якшо результат буде незмінний,спробуй витягни релюхи з Ц/З.(але одне до другого не має ніякого відношення,крім корпусу на три прєдіка,і загального плюсового дроту,та масси)....
От непам"ятаю точно,але,здаєЦЦя,у мене як згорав предік,то і Ц/З теж не працював.Там помоєму,один загальний на вході....
Щас піду подивлюся у себе,бо давно я там не лазив,не пам"ятаю... _________________ Запчастини нові та вживані до автомобілів Mercedes-Benz
Подивився...
Там: 1). блоки управління (2штуки) на ц/з
2).реле загальне на ел/ст та ц/з , яке просто при положенні "зажеганіє" подає + на блоки ц/з та на кнопки ел/ст.
3).корпус на 3 предохранітєля(2*20А , 1*15А)
Враховуючи,шо один з них на загальному вході(я так розумію 15А),а 2 вже після виходу з блоків ц/з,то при к/з горить якраз той на 15А,і тим самим відрубає живлення на все....
Можу помилятися,але здаєЦЦя так...
Твоя сігналка палюбому підключена до загальної клавіші блокування Ц/З на консолі(так всі підключають на прізмах,бо саме легше).
Вообщем висновок одик-десь "коротке".
Якшо маніпуляція з клавішой результату не дасть,тоді зніми чехол на ручкі перекл.передач,і дивись в районі центральної кнопки ц/з у тебе десь підключена сігналка(я так думаю),і рядом проходять провода на клавіші ел./ст.,може десь шось касаєцця,і ти як нажимаєш "вниз" появляєцця + не там де треба,і горить прєдік.А як замикаєш пластіной-йде далі до клавіши ц/з,і закриває замки.
Але це все так не розказуєЦЦя,бо все треба бачити шоб шось підказати правильно,бо це ЕЛЕКТРИКА.Тому можу помилятися,але причина в "короткому" 100%.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме