 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
sulzer Италомафиози


Возраст: 63 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.01.2012 Сообщения: 872 Откуда: Городок Львівськ.
Авто: Doblo1.9 JTD 2003 р.в.
|
Добавлено: Вт Дек 01, 2015 21:28 Заголовок сообщения: |
|
|
CarElf
 _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Василь Италофан

Возраст: 46 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 01.12.2006 Сообщения: 228 Откуда: Львів
Авто: Fiat Doblo 1.9 D
|
Добавлено: Ср Дек 09, 2015 10:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Не знаю як в теорії але на практиці розвал на Добло залежить від сайленблоків і верхніх опор. З власного досвіду можу підказати, що гриміти може і шарова крім сайленблоків і опори. Все треба провіряти.
Амартизатори на мої машині (2001р) стоять рідні пробіг 230000 км.
Пружини на мою думку не можуть впливати на розвал, бо стоять на стойці "мертво" (зафіксовані0. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Vasyok12 Италофан

Возраст: 43 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 14.01.2013 Сообщения: 184 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік
|
Добавлено: Ср Дек 09, 2015 20:09 Заголовок сообщения: |
|
|
CarElf писал(а): | Leha-Zelenij писал(а): | Denwer
Не факт. Совсем уставший сайлент видно при шатании машины. Под совсем уставшим имею ввиду, когда его палец-втулка уже "отвалилась" от резинки и люфтует в ней. У себя такое наблюдал. |
дружище, я з тобою не погоджуюсь! Тут реально специ не можуть провірити задні сайлентблоки передніх речагів, тому це вже закон - як міняти сайленти спереду, то всі. Я чуть не попав на два дні простоя з твоїм підходом. Візуально все за..сь, а всередені порохно |
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Vasyok12 Италофан

Возраст: 43 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 14.01.2013 Сообщения: 184 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік
|
Добавлено: Ср Дек 09, 2015 20:10 Заголовок сообщения: |
|
|
CarElf писал(а): | Leha-Zelenij писал(а): | Denwer
Не факт. Совсем уставший сайлент видно при шатании машины. Под совсем уставшим имею ввиду, когда его палец-втулка уже "отвалилась" от резинки и люфтует в ней. У себя такое наблюдал. |
дружище, я з тобою не погоджуюсь! Тут реально специ не можуть провірити задні сайлентблоки передніх речагів, тому це вже закон - як міняти сайленти спереду, то всі. Я чуть не попав на два дні простоя з твоїм підходом. Візуально все за..сь, а всередені порохно |
Ну якщо обдумати це все, то раціональне зерно у цьому є. АЛЕ... думаю що просівші пружини також впливають на розвал. Адже в процесі підсідання пружин авто опускається пузом донизу і колеса стають так би мовити "доміком" думаю візуально багато хто це спостерігав. І до речі про стойки. В процесі зносу, виробітки називайте як хочете думаю вони також частково впливатимуть на розвал. А сукупність цих факторів робить свою справу.
Прийдеться міняти майже все спереду. Опорні вже купив (фебі білштейн) але гризе думка скільки ходять (не сідають) якісні пружини та стойки який в них в середньому ресурс? Зрозуміло, що все залежить від дорожніх умов стилю їзди і тд і тп а ле все ж таки. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|