| 
			
		
                                |  | Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT 
 
 |  |  
 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема |  
		| Автор | Сообщение |  
		| BlackSun Amico
 
  
 
  
 Возраст: 32
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 20.11.2019
 Сообщения: 5
 Откуда: Киев
 
 Авто: Фиат Добло 1.3
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Янв 04, 2020 08:58    Заголовок сообщения: Плохо заводиться на горячую. |   |  
				| 
 |  
				| Доброе утро. Я недавно заменил все свечи накала,так как заводить ее на холодную стало одним мучением.
 Сейчас утром,даже в морозы,заводиться с пол оборота. Что не может не радовать)
 Но появилась проблема,когда авто нагрееться хорошо,то заводиться или очень плохо или не заводиться пока немного не остынет.
 Помогите,подскажите в чем может быть проблема?
 Заранее всем спасибо!
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Rolik Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 29.11.2009
 Сообщения: 13143
 Откуда: Ровно
 
 Авто: інше)
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Янв 04, 2020 09:37    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Привіт. Тут були такі теми вже.
 Одна з причин: якась форсунка або форсунки, або паливний насос, або ще щось... перевір в толкового спеціаліста форсунки для початку. Якщо причина в них то деякі форси ремонтуються, дивлячись яка паливна. Була така сама проблєма, то довго шукав і багато викинув бабла на неадекватних спеців, поки не попав до нормальних майстрів, зробили одну форсунку (в ній була причина) і почала стартувати не з пів оберта а з чверть оберта
    . Але може бути і причина в чомусь іншому. Все відновлюється, головне точно знайти в чому причина для початку, а тоді того хто це якісно відновить\замінить
  . 
 І чому цей глюк зявляється осінню-зимою? В мене це зявилося під кінець осені, коли низькі темп. і висока вологість. Звичка їздити "на лампочці" або х..ова солярка - одна з причин
  . В холодну пору бак краще тримати від половини  заповненим . 
 Загугли : "откуда берется вода в бензобаке".
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Valery_DN Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 62
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 20.06.2012
 Сообщения: 232
 Откуда: Днепр
 
 Авто: Doblo Cargo 1,3 MJT
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Янв 18, 2020 15:57    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| у меня не заводилась на горячую - заменил датчик распредвала |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Radicoolit Amico
 
 
 
  
 Возраст: 38
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 04.05.2018
 Сообщения: 2
 Откуда: Київ
 
 Авто: Doblo 1.3 2009
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Янв 19, 2020 19:08    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Привіт! Була теж така проблема, переливали форсунки в обратку. Одна конкретно заливала, одна трохи більше норми, ще дві були на підході. Заїзджав до Хотабича - він діагностикою проблем не знайшов, відправив на СТО Топар (не реклама), за що йому дяка. Там швидко знайшли проблему, все пояснили, і взялись робити. Вилікували заміною мультиплікаторів і ремкомлектів на форсунках. Мультиплікатори можна точити - так дешевше, але потім ходять не довго - так мені пояснили на СТО. В мене, виявляється, були вже точені - довелось міняти. Я на них проїхав 37 тисяч, скільки їздили до мене - невідомо. Якщо в Вас виявиться така ж проблема - слід взяти з собою паливний фільтр, при ремонті форсунок він має бути новий.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| blek-269 Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 61
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 18.11.2016
 Сообщения: 244
 Откуда: луганская
 
 Авто: фиат добло1,9  223 В1.000  дизель 105 коней
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пн Янв 20, 2020 12:50    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Radicoolit писал(а): |  	  | Привіт! Була теж така проблема, переливали форсунки в обратку. Одна конкретно заливала, одна трохи більше норми, ще дві були на підході. Заїзджав до Хотабича - він діагностикою проблем не знайшов, відправив на СТО Топар (не реклама), за що йому дяка. Там швидко знайшли проблему, все пояснили, і взялись робити. Вилікували заміною мультиплікаторів і ремкомлектів на форсунках. Мультиплікатори можна точити - так дешевше, але потім ходять не довго - так мені пояснили на СТО. В мене, виявляється, були вже точені - довелось міняти. Я на них проїхав 37 тисяч, скільки їздили до мене - невідомо. Якщо в Вас виявиться така ж проблема - слід взяти з собою паливний фільтр, при ремонті форсунок він має бути новий.
 | 
 Вопрос , что точить можно в мультипликаторе ? Может другое действие делали .
  А распечатку давали , такая бумаженция где рисуется первоначальная диагностика и конечная . И второй вопрос цена действий этого СТО , если не секрет . А распылители случаино меняли ?  Это так для ,мысль раздумия _________________
 Боишься — не делай, делаешь — не бойся, а сделал — не сожалей.
 Лучше быть последним среди волков, чем первым среди шакалов!!!
 Чингизхан
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| 4poli Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 35
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 18.07.2018
 Сообщения: 165
 Откуда: Днепр
 
 Авто: Fiat Punto
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Янв 31, 2020 17:01    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | blek-269 писал(а): |  	  |  	  | Radicoolit писал(а): |  	  | Привіт! Була теж така проблема, переливали форсунки в обратку. Одна конкретно заливала, одна трохи більше норми, ще дві були на підході. Заїзджав до Хотабича - він діагностикою проблем не знайшов, відправив на СТО Топар (не реклама), за що йому дяка. Там швидко знайшли проблему, все пояснили, і взялись робити. Вилікували заміною мультиплікаторів і ремкомлектів на форсунках. Мультиплікатори можна точити - так дешевше, але потім ходять не довго - так мені пояснили на СТО. В мене, виявляється, були вже точені - довелось міняти. Я на них проїхав 37 тисяч, скільки їздили до мене - невідомо. Якщо в Вас виявиться така ж проблема - слід взяти з собою паливний фільтр, при ремонті форсунок він має бути новий.
 | 
 Вопрос , что точить можно в мультипликаторе ? Может другое действие делали .
  А распечатку давали , такая бумаженция где рисуется первоначальная диагностика и конечная . И второй вопрос цена действий этого СТО , если не секрет . А распылители случаино меняли ?  Это так для ,мысль раздумия | 
 Скорей всего не давали распечатку) Я как-то попал на такое СТО, где-то сделали оооочень много работ, но как я начал все проверять прямо у них на территории, я был шокирован. Позвал главного, звали "ремонтников" и уже на месте разбирались, что там они ремонтировали или делали вид.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| blek-269 Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 61
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 18.11.2016
 Сообщения: 244
 Откуда: луганская
 
 Авто: фиат добло1,9  223 В1.000  дизель 105 коней
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Фев 01, 2020 11:56    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | 4poli писал(а): |  	  |  	  | blek-269 писал(а): |  	  |  	  | Radicoolit писал(а): |  	  | Привіт! Була теж така проблема, переливали форсунки в обратку. Одна конкретно заливала, одна трохи більше норми, ще дві були на підході. Заїзджав до Хотабича - він діагностикою проблем не знайшов, відправив на СТО Топар (не реклама), за що йому дяка. Там швидко знайшли проблему, все пояснили, і взялись робити. Вилікували заміною мультиплікаторів і ремкомлектів на форсунках. Мультиплікатори можна точити - так дешевше, але потім ходять не довго - так мені пояснили на СТО. В мене, виявляється, були вже точені - довелось міняти. Я на них проїхав 37 тисяч, скільки їздили до мене - невідомо. Якщо в Вас виявиться така ж проблема - слід взяти з собою паливний фільтр, при ремонті форсунок він має бути новий.
 | 
 Вопрос , что точить можно в мультипликаторе ? Может другое действие делали .
  А распечатку давали , такая бумаженция где рисуется первоначальная диагностика и конечная . И второй вопрос цена действий этого СТО , если не секрет . А распылители случаино меняли ?  Это так для ,мысль раздумия | 
 Скорей всего не давали распечатку) Я как-то попал на такое СТО, где-то сделали оооочень много работ, но как я начал все проверять прямо у них на территории, я был шокирован. Позвал главного, звали "ремонтников" и уже на месте разбирались, что там они ремонтировали или делали вид.
 | 
 Подозреваю что развели товарища , так как мультипликатор ну не как не точится , могут притереть седло клапана (и поменять  шарик)всё , поменяли уплотнительное кольцо между мультипликатором и корпусом .  Если поменяли мультипликаторы то это нормально ,только стоит денег цена плавает ( пример 1080 до 1800 гривасов ) находил и распылители стартовали от1400 + работа .
 Бумаженция даётся где показатели первоначальные и окончательные по каждой форсунке дают на руки или присылают .
 _________________
 Боишься — не делай, делаешь — не бойся, а сделал — не сожалей.
 Лучше быть последним среди волков, чем первым среди шакалов!!!
 Чингизхан
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения
 Вы не можете редактировать свои сообщения
 Вы не можете удалять свои сообщения
 Вы не можете голосовать в опросах
 Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
 Вы можете скачивать файлы в этом форуме
 
 |  
 
 
 
 
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 |