Поїздив на бензині деякий час, після скидання адаптацій, із закритою трубкою Evaporation valve. Доречі який показує іноді (в роботі) відкриття на 5-8% і статус Active. При перевірці Мультіекускан теж пише, що Complited. Тобто швидше він ні до чого теж. - Зранку після цього заводилась так само із 4-5го разу.
Замірив знову "стихометрію" :
Після їзди виключно на бензині:
Довготривала корекція 1.4 - 1.6
Час вприску 2.19мс
Пізніше на газу:
Довготривала корекція 1.4 - 1.8
Час вприску 2.20мс
Тобто після заміни термостату і лямбди по газу вже нічого ніде не плаває. STAG працює відмінно.
Ну і якби б був десь на впуску підсос повітря, то корекціїї були б точно не такі мізерні...
Атмосферний тиск теж глянув, 995мБар, на холостому щось в районі 300 мБар здається.
По температурам все як і було - кругом адекватні цифри, як на холодну, так і на гарячу.
Чи купити осцилограф та все ж перевірити ДПКВ?
Romko, ти яким/де бензином заправляєшся, чи постійно одним і тим же і чи їздиш із 1/4 в баку?
Розумію, що це все херня, бо я міняв вже 3 заправки, але "для чистоти експеременту" _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Сб Ноя 14, 2020 16:50), всего редактировалось 6 раз(а)
ДПКВ лише гарячий сере.
Тож забудь. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Та хоть на лампочці, хоть повний бак- заводиться завжди з першого разу...
Бензин Вог простий 95(талони)+ 100й upg мішаю _________________ Слава Україні!!
Romko
Авто з бульбашками чи без газу? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
CreAtoR
...ніт..цей Бравік газу ще не нюхав)))
Колишня лінея має вже під 180 тик з них 100 на газу - і заводиться з першого разу, так що теорія про 150 тис і проблеми з заводкою - не катіт _________________ Слава Україні!!
теорія про 150 тис і проблеми з заводкою - не катіт
Я ніколи не сперечався, що твої заводяться з 1го разу. Але от скажи чесно, від душі - ти теж вважаєш, що те, що на ВСІХ фіято-форумах (американських(Chrysler,Dodge,Jeep), європейських, русіянських, білоруських) ЯК МІНІМУМ по 2-3 схожі теми, з десятками сторінок обговорень і з 90% власників без вирішень проблеми, а 10% із частковим її вирішенням - це так собі, людям то робити просто немає чого? Доречі, чимало з них були на СТО (деякі і не на одному) - і окрім заміни половини справного обладання, нічим то не закінчилось.
CreAtoR писал(а):
Romko
Авто з бульбашками чи без газу?
А яка різниця? Половина цих срачів не має ГБО і ніколи не мало, але має дабл-тріпл-старти.
Особливо ржачні рекомендації (доречі, на дуже багатьох форумах) - це заправити повний бак.
Але що найдивніше - багатьом реально допомогало, ну частково. Старти із 5го разу перетворювались на старти із 2-3го. Погодтесь - досягнення.
Неймовірна машина дійсно - краще заводиться, якщо повний бак. Мені от просто цікаво, таке хоч десь ще є? Так може ще долити і мастила, тормозухи і антифризу - то взагалі почне стартувати завжди з 1го разу? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пн Ноя 16, 2020 17:35), всего редактировалось 2 раз(а)
Є. Форд Сієрра починає комизитись, коли чверть баку залишаїці. 2.3D якщо що. Заводиці то воно з першого, але гімняно якось працює і вимахуєці в русі. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Я ніколи не сперечався, що твої заводяться з 1го разу. Але от скажи чесно, від душі - ти теж вважаєш, що те, що на ВСІХ фіято-форумах (американських(Chrysler,Dodge,Jeep), європейських, русіянських, білоруських) ЯК МІНІМУМ по 2-3 схожі теми, з десятками сторінок обговорень і з 90% власників без вирішень проблеми, а 10% із частковим її вирішенням - це так собі, людям то робити просто немає чого? Доречі, чимало з них були на СТО (деякі і не на одному) - і окрім заміни половини справного обладання, нічим то не закінчилось.
п.с. Мо ми дійсно всі дурні? Послати всіх он на волинську, чув там такі трабли рєшають як сємочки (правда жодного тут, з вирішеною такою проблемою ще не бачив, ну то таке)
ми тут ніби пробуємо вирішити твою проблему, а не сперичатись, чия заводиться, а чия ні ...чи ти думаєш, шо для мене на Фіаті світ зупинився))) ...Фіат мене навчив ремонтувати авто своїми руками... тому що з Фіатом постійні проблеми - то факт
тепер по темі:
...можеш мені дати хоть один лінк на таку проблему де авто без газу і нема інших явних проблем(свічки, бензонасос, катушки, помилки і тд)? я щось не можу знайти
...якщо не влом можеш попробувати таке:
Masz tu opis procesu jak skasować i ustalić nowe mapy paliwowe
Procedura skopiowana z innego forum
Zrób tak:
-wyczyścić błędy z ECU
-odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
-podłączyć (-) akumulatora
-uruchomić silnik na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
-wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
-uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.
доречі я після підключення акума\нового ЕБУ завжди даю попрацювати на ХХ хоча б до 3х кратного включення вентилятора...
далі після того як зробиш верхню процедуру - проїдь на бензі не менше 200-300 км у різних режимах, а ще краще 500 (газ не включати!!) - ось тоді сюди статистику по ранковій заводці на бензі...
якшо далі буда дабл-тріпл старти - тоді можна сміло казати - ГБО ні при чому _________________ Слава Україні!!
Є. Форд Сієрра починає комизитись, коли чверть баку залишаїці. 2.3D якщо що.
А, так він виявляється не дарма потрапляє під "правило трьох Ф" "не купувати форд, фіат і французів"
Romko писал(а):
.. з Фіатом постійні проблеми - то факт
Мені ця "проблема" теж "по стольку по скольку". Колупаюсь виключно як для хоббі. Набридне - продам, це завжди можна зробити. Тут спортивний інтерес просто і все, я не відношусь до цього серйозно взагалі. А половину року я взагалі майже завжди на мото.
Romko писал(а):
ми тут ніби пробуємо вирішити твою проблему
та чому ж тільки мою, навіть на цьому форумі є трохи народу із такою проблемою - просто тупо забили.
У нас взагалі, на лисій гумі їздять і із однією фарою, і з двигуном, що топче 1л мастила на 1000км, а тут... "подумаєш - зранку треба чирганути ключем 3 рази. тху!". Просто навіть не вважають це за проблему. Тимпаче далі протягом всього дня заводиться вже ж нормально.
Romko писал(а):
...можеш мені дати хоть один лінк на таку проблему де авто без газу і нема інших явних проблем(свічки, бензонасос, катушки, помилки і тд)? я щось не можу знайти
...я трохи перечитав штук 5 різних форумів, тому вже можеш повірити (бо ми ж не сперечаємось), що мені траплялось купа власників без гбо, які перевірили на тачці тупо все що могли і - проблема на місці. Ще чимало і таких, що написали щось типу "заправив нормальне паливо і проблема зникла", але правда потім через 2 сторінки він же знову запитує - що ще перевірити і чи хтось вже вирішив проблему
Romko писал(а):
..якщо не влом можеш попробувати таке:
Masz tu opis procesu jak skasować i ustalić nowe mapy paliwowe
Якби було влом, то я б і фільтра не виносив і клапан не ставив
Та і я ж таке вже в приницпі і робив - скидав адаптації і катався пару днів на бензині з відкрученою трубкою газу з редуктора.
п.с. з приводу отих дивних танців з бубнами, про які пишуть поляки, додаткове питання:
оце на кожній техстанції майстрам замість 1 кліку по "reset parameters", на фіатах треба відключати акумулятор на 45хв, тарахтіти на ХХ, а потім ще і їздити? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Скидання через комп=скиданні клеми...
Але от адаптувати потім треба...потарахтіти на хх і трохи покататись
Не знаю скільки кататись...і чи взагалі то допоможе...але ж ти сам писав що як пригнав тачку вона заводилась ок, навіть з проблемною лямбдою і тим що залишилось від датчика темп ох. Рідини., Тепер разом подумаємо, - що помінялось,- правильно: додалося ГБО... _________________ Слава Україні!!
Не знаю скільки кататись...і чи взагалі то допоможе...але ж ти сам писав що як пригнав тачку вона заводилась ок, навіть з проблемною лямбдою і тим що залишилось від датчика темп ох. Рідини., Тепер разом подумаємо, - що помінялось,- правильно: додалося ГБО...
Правильно, додалось. Воно і логічно. Але не логічно - що за пів року з того часу як стоїть ГБО, більш нічого іншого не могло накритись, та ще й де? - у Фіаті Це поперше, а подруге - симптоми геть інші. Після ГБО: заводилось одразу, але троїло і диміло. Зараз ГБО нікуди ж не ділось, а заводиться вже з ен-нного разу, але без троїння і диму. Воно все накладається одне на одне і через це трохи ускладнюється.
Romko писал(а):
https://youtu.be/AqciWOGRSOE
Корч заводиться .
так, не крути зайвий раз без нужди, бо ще поламається
і п.с. будеш сміятись, але я ось заправив 3/4 баку і стартанув з 2го разу (а не з 3-5го як до цього на 1/4) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
[b][b]manhunt Неймовірна машина дійсно - краще заводиться, якщо повний бак. Мені от просто цікаво, таке хоч десь ще є? Так може ще долити і мастила, тормозухи і антифризу - то взагалі почне стартувати завжди з 1го разу? ROFL [/b][/b]
Как похолодало стала машина заводится со второго раза, перечитал куча форумов всё грешат на клапан адсорбера, как известно к нему тяжело добраться что б проверить.
Будете смеяться, но когда заправил полный бак бензина ( всегда бак на половину или меньше) стала заводится с первого раза.
Основном езжу на газу (заводской метан).
Походу нет ответа на вопрос, почему заводится со второго раза?
А ти вимагаєш полікувати твою грижу через інтернет _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
читаю ту всю хрень і офігіваю ... може вже ставити свого на продаж
- на рахунок фіксу в прошивці - в мене блок прошитий 2007го року з заводу і туди ніхто не лазив - заводилась з першого разу...
- на рахунок бензи... тут хз в мене в баку завжди 100+95 (50 на 50)+ я катаюсь на бензі і частіше заправляюсь... як писав чувак з Румунії по лінку -просто плюхнути свіжої бензи в бак або порскнути у колектор бензи (збагатити суміш) відразу дає ефект...
отже треба якось збагатити суміш... - пропоную влупити 4х барний регулятор тиску від ВАГа, що дасть кращий розпил форсунок і більше палива в момент прокрутки стартером...в їзді лямбда піджене до стехеометрії, а у відкритому циклі може трохи більше буде наливати, але тобі пох - ти і так на газу їздиш? що скажеш?
...щоб перевірити мою теорію - можна спробувати зранку пережати обратку, якщо маєш ще шланги і швидкозєми на момент холодного запуску збільшити тиск у рампі - і глянути _________________ Слава Україні!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме