Всем привет. Подскажыте или ткинете. Как обучить дросельную заслонку фиат добло 1.4 2009 г.в. Пару лет делал теперь немогу найти как. Буду очень признателен.
У Монро вроде приличные аморты багажника. Код ML5448 если не ошибся. Еще можно подумать над Vema. _________________ Таких как я не было , нет и не надо
В кого у авто є проблеми з забрудненням системи охолодження можна встановити такий девайс:
Краще місце є,зліва від АКБ,але рішення було саме туди.На рахунок промивання,антифрізу та іншої байди,краще не починайте-2 роки практичних змагань.Після пробігу у 3-5 тис.Потрібно поміняти фільтруючу сітку на фільтруючий єлемент на 10-20мкм.Краще мотузковий.Якщо комфортно використовувати фільтр взимку(може не вистачати тепла через втрату на цю систему)то взагалі його не знімати.
В кого у авто є проблеми з забрудненням системи охолодження можна встановити такий девайс:
Краще місце є,зліва від АКБ,але рішення було саме туди.На рахунок промивання,антифрізу та іншої байди,краще не починайте-2 роки практичних змагань.Після пробігу у 3-5 тис.Потрібно поміняти фільтруючу сітку на фільтруючий єлемент на 10-20мкм.Краще мотузковий.Якщо комфортно використовувати фільтр взимку(може не вистачати тепла через втрату на цю систему)то взагалі його не знімати.
Фільтр в систему охолодження.Це якщо є проблеми з системою охолодження,наприклад рідина змінила колір,наприклад з зеленого на рудий-це вже проблема.Проблема з корозійними процесами у системі,їх спинити не можливо.У процесі корозії відшаровуються хлоп'я продуктів розпаду антифризу,вони осідають у найгіршіх містях,таких як радіатор двигуна й радіатор пічки,2га найболючіша.Встановлюючи фільтр у систему охолодження-вирішуємо усі проблеми.
Промивки двигуна не вирішують проблеми,якщо корозійний процес запущений,то боротися лишається тільки з наслідками.
Фільтр в систему охолодження.Це якщо є проблеми з системою охолодження,наприклад рідина змінила колір,наприклад з зеленого на рудий-це вже проблема.Проблема з корозійними процесами у системі,їх спинити не можливо.У процесі корозії відшаровуються хлоп'я продуктів розпаду антифризу,вони осідають у найгіршіх містях,таких як радіатор двигуна й радіатор пічки,2га найболючіша.Встановлюючи фільтр у систему охолодження-вирішуємо усі проблеми.
Промивки двигуна не вирішують проблеми,якщо корозійний процес запущений,то боротися лишається тільки з наслідками.
Покупал авто, было залито зеленая охлаждайка, уже была мутная, поменял на красный парафлю- пока все чисто, замена каждые 100 тыщ...попробуй сменить на красный антифриз, в нем должны быть антикорозийные присадки, но не уверен на 100% _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
Фільтр в систему охолодження.Це якщо є проблеми з системою охолодження,наприклад рідина змінила колір,наприклад з зеленого на рудий-це вже проблема.Проблема з корозійними процесами у системі,їх спинити не можливо.У процесі корозії відшаровуються хлоп'я продуктів розпаду антифризу,вони осідають у найгіршіх містях,таких як радіатор двигуна й радіатор пічки,2га найболючіша.Встановлюючи фільтр у систему охолодження-вирішуємо усі проблеми.
Промивки двигуна не вирішують проблеми,якщо корозійний процес запущений,то боротися лишається тільки з наслідками.
Покупал авто, было залито зеленая охлаждайка, уже была мутная, поменял на красный парафлю- пока все чисто, замена каждые 100 тыщ...попробуй сменить на красный антифриз, в нем должны быть антикорозийные присадки, но не уверен на 100%
Дякую.Цією темою переймаюся вже давно,з того що читав-то зелена найбільш єфективна у боротьбі з іржею(вона на мінеральній основі),проблема ще у тому що беру концентрати,а це вже проблема,їх потрібно розводити дисцільованою водою,до недавнього вваажав що продают дисцільовану воду в бутлях з відповідним написом,а ні,звичайна "підготовлена",а не дисцільвана.Підготовлена вступає в реакцію з присадками антифризу й усе по колу.Подумаю,може й прада червону G12 спробувати,хоча є G12+,G12++ і перша і друга сумісні з G11,але саме G12 на синтетичній основі,може у цьому уся проблема.Думаю від промивок повідкривалися пори у металі який може утворювати окисну плівку,хоча й завершував лугом,але видно процес вже не спинити.
Настала спека і движок став тупити, диміти, витрачати солярку, іноді стрекоче, як сорока. Вранці, поки прохолодно, працює нормально, а вдень все змінюється на гірше. Заправляюсь завжди на ОККО. Фільтри всi й масло нещодавно міняв. Пробіг 110500 км. Підкажіть до якого фахівця звернутися.
Созвонивсь, записали, приїхав в призначений день, зробили комп'ютерну діагностику. Комп'ютер виявив збій роботи клапана, який перекриває потік повітря при холостих обертах, а так само датчика, не знаю що він робить, але теж якось впливає. Ще діагност сказав, що можливо доведеться вирізати каталізатор в глушнику. І ще підкапотний простір покривсь легким нальотом сажі, десь витік вихлопних газів. Загалом, залишив машину, документи, ключі і пішов пішки. Кажуть пішки ходити корисно.
Созвонивсь, записали, приїхав в призначений день, зробили комп'ютерну діагностику. Комп'ютер виявив збій роботи клапана, який перекриває потік повітря при холостих обертах, а так само датчика, не знаю що він робить, але теж якось впливає. Ще діагност сказав, що можливо доведеться вирізати каталізатор в глушнику. І ще підкапотний простір покривсь легким нальотом сажі, десь витік вихлопних газів. Загалом, залишив машину, документи, ключі і пішов пішки. Кажуть пішки ходити корисно.
ну-ну _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме