  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		4poli Италофан
 
 
  
  Возраст: 35 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 18.07.2018 Сообщения: 165 Откуда: Днепр
  Авто: Fiat Punto
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Янв 29, 2022 12:03    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Romko писал(а): | 	 		   	  | Книголюб писал(а): | 	 		  | Короче ответ простой: не нужно было дросельную заслонку шевелить руками без снятой клеммы. | 	  
 
 
100 раз так робив на тому моторі, коли чистив вентиляцію картера і дросель заодно - і ніколи не бачив такого як на відео   | 	  
 
Аналогично. Впервые вижу такие проблемы.. но видимо, чтобы их избежать - действительно лучше снять клемму. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Александр Васильевич Италоманьячище
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17312 Откуда: Одеса
  Авто: Фіат Сієна 1.2
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Янв 29, 2022 12:19    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Всі напруги на деталях педалі і приводі ДЗ повинні зніматися після повороту КЗ в ноль, але таки береженого бог береже, казала монашка- клему краще зняти.
 
...Короче ответ простой: не нужно было дросельную заслонку шевелить руками без снятой клеммы...(с) як би ви не шевелили, ел. двигун з редуктором і потенціометрами звязані без люфтів і нічого смертельного тут нема. Тому і не ясно, кого і чому треба вчити.
 
Це в деяких дрос. вузлах і версіях ПО ЕБУ, де ДПДЗ може мати деякий люфт відносно вала ДЗ, треба вчити парочку працювати правильно. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Friend Amico
 
 
  
  Возраст: 42 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 05.09.2013 Сообщения: 38 Откуда: Кривой рог
  Авто: Fiat Linea 2013
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Июл 31, 2023 00:24    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Послухайте мою історію може комусь знадобиться. Здавалось нічого не предвіщало біди, вирушили у мандрівку. Заправив газ до повного, та бензин. Проїхавши 300км двигун почав страшно трохи  при наборі звише 2500 оборотів на обох видах палива. Допомогло, зняття клеми на  декілька секунд. Поєксперементувавши, я зрозумів що це проблема з газом. Весь останній час мандрівки їздив на бензині. Вдома, виявилось, проблема з фільтрами газовими. Замінив, все ок. Через якийсь час знову почало трохи, і почалося це в дощ. Але скидання клеми не допомогло. Діагностика показала напрямок пошуку. Замінив форсунку в третьому целіндрі все стабілізовалося. І ось знову троїть але без появи помилки. Замовив нові свічки, не вгадав. Вирішив подивитись на форсунки. І виявилось на першому ж, дрібний бруд, як пил. Шок, як. Поясню. З ої сторони де йде вприск. І таке на всіх чотирех. Витер. Робота двигуна стабілізувалась. Ось так. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Stan Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 40 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 09.05.2009 Сообщения: 3210 Откуда: ЗСУ
  Авто: Ford C-Max 2.0 Chia
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Авг 02, 2023 12:47    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Александр Васильевич писал(а): | 	 		  | А чому і що там треба вчити? | 	  
 
Якщо авто на кан-шині (не знаю, як там Лінеа влаштована), то там на кожному девайсі або блок керування або ще якась приблуда... і все це потрібно відшивати/пришивати, адаптувати... здається, ніби, гемор, але штука крута і дуже допомагає при ремонтах або збагаченню комплектації...
 
Наприклад, Альфа 159, Брера, Спайдер і нова Фіат Крома побудовані на базі Opel Vectra C... і от у Вектри не достатньо просто щось зняти... наприклад дисплей і магнітолу... на іншому авто працювати не буде... потрібно відшити спочатку, а на новому авто пришити... так само і дросельна заслонка... якщо вона електронна, то то є блок дроссельної заслонки... якщо його помити - то вже потрібно  буде адаптувати, бо параметри ходу зміняться _________________ Ford C-Max 2.0 (були: Opel Vectra C, Opel Omega B, Opel Vectra B, Opel Omega A, Opel Kadett E, Opel Kadett E, Fiat Regata 75 i.e.) | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Friend Amico
 
 
  
  Возраст: 42 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 05.09.2013 Сообщения: 38 Откуда: Кривой рог
  Авто: Fiat Linea 2013
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 05, 2023 14:04    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Катушка за заміни | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |