| 
			
		
                                |  | Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT 
 
 |  |  
 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема |  
		| Автор | Сообщение |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 10:18    Заголовок сообщения: Далі димить  і погано заводиться Скудо |   |  
				| 
 |  
				| Одним словом: як воно мене задовбало.... 
 погано стала заводитися, навіть в гаражі...
 прогріваю свічки накалу до щолчка релюшки - і заодиться тільки після крутіння стартером (десь 20-30 секунд)
 
 Чорний дим і відсутність тяги - так і є...ніхто нічого не знає. Був вже майже на всіх дизельних СТО Тернополя (пішло повно грошей, а толку "0").
 
 Хто що може порадити....
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| hab Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 53
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 11.04.2007
 Сообщения: 357
 Откуда: Вост.Каз.область
 
 Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 15:16    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| я думал ты победил машину и замолк. у тебя когда головку снимали колектор смотрели нет? |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:34    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| не знаю. 
 щоб я хотів, щоб ту машину зробити...але не пощастило і не щастить з нею діла...
 
 Зараз практично не їжджу  (а куди їхати, як потім не заведеш), стоїть в теплому гаражі - і то завів після 30-40 секунд крутіння стартером...
 
 свічки накалу перевіряли методом вимірювання опору - вроді нормальні. зняв був дві - пробував подав живлення - нагріваються (але чи правильно і достатньо - то не знаю).
 
 Що вона ще хоче - не знаю. Просто тоска бере. Машина є - а їздити немає на чому
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Андрей К Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 52
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 19.06.2006
 Сообщения: 6990
 Откуда: Кривой Рог
 
 Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:46    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Какой мотор? _________________
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:49    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| 1,9ТД |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| hab Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 53
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 11.04.2007
 Сообщения: 357
 Откуда: Вост.Каз.область
 
 Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 18:13    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| напомни чё у тебя за ремонт был и из-за чёго. после ремонта пробдема пошла? |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 20:19    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| шліфували головку, міняли прокладку головки (поставили на 5 карбів, до шліфовки була 3 карби), замінили приводний ремінь, роліки, підшипник ступці, ноконечники рульових тяг... 
 І почалося....на розгін вяла , максималка - 100 км...більше не йде хоч трісни (коли купив і перший рік їзди спокійно йшла по трасі 140...).
 Чорний дим (можна сказати з кусками сажі) з вихлопної.
 З осені почала погано заводитися після нічної стоянки. Вже коли перший раз зранку завів з пів хвилини поробила, потім глушиш - то заводиться з пів тичка і цілий день все нормально заводиш. Наніч ставиш, зранку знов проблемс. І проблема з заводкою була ще до морозів, коли ночою було +5.
 
 От таке то.
 
 Хто що може підказати? Бо вже нервів не вистачає. Прийдеться весною на шрот нах здати і спати спокійно.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Андрей К Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 52
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 19.06.2006
 Сообщения: 6990
 Откуда: Кривой Рог
 
 Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:04    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| 1. Угол опережения зажигания. 2. Если есть отключить клапан ЕРГ.
 3. Выбросить при наличии сажеуловитель (он же катализатор).
 _________________
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Taras_Potatos Рулевой филиала
 
  
 
  
 Возраст: 47
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 24.07.2006
 Сообщения: 22630
 Откуда: м. Львів
 
 Авто: Fiat Punto HGT
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:23    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Повторюся, але я всетаки думаю, що проблема в товщині прокладки. А також в куті вприску(на дизеляці недостатньо просто виставити ремінь по мітках). Ти так і не навів результати вимірювання компресії (або я про це забув). _________________
 This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
 
 /oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:36    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| компресія 26-27. де той клапан ЕГР - так і не зміг знайти.
 Угол опережения зажигания. - стоїть по мітках + підкореговували регулюванням положення паливного насоса (принаймні так казали майстри...)
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:39    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| а чого стала погано заводитися? |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Badn Италомафиози
 
 
 
  
 Возраст: 36
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 03.06.2008
 Сообщения: 924
 Откуда: Симферополь
 
 Авто: Fiat Tipo 1.9TDs
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Дек 31, 2008 00:34    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Мне кажется что "подсел" ТНВД. А перед холодным запуском поливаю кипяток на ТНВД и фильтр.
  	  | Цитата: |  	  | Повторюся, але я всетаки думаю, що проблема в товщині прокладки. | 
 +1 компрессия маловата,должно быть 36 атмосфер, ну на крайний случай 31-32. Разброс значений компрессии по цилиндрам должен быть не более 2 атмосфер.
 _________________
 Fiat Uno 1.7D-> Fiat Tempra 1.9TDs-> Fiat Scudo 2.0JTD-> Fiat Tipo 1.7d->1.9TDs+Bravo Sport
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Nobel Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.06.2008
 Сообщения: 105
 Откуда: ТЕрнополь
 
 Авто: Fiat Scudo
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Дек 31, 2008 09:40    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| ну на станції мені тикали пальцем в мануал по дизелях - і казали, що норма   минулої зими в любий мороз заводився нормально, без поливання кипятком...щось тут не те, якась причина є
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| hab Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 53
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 11.04.2007
 Сообщения: 357
 Откуда: Вост.Каз.область
 
 Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Дек 31, 2008 10:10    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| а чё головку шлифовали? после перегрева и кольца бы поменять немешало. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Taras_Potatos Рулевой филиала
 
  
 
  
 Возраст: 47
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 24.07.2006
 Сообщения: 22630
 Откуда: м. Львів
 
 Авто: Fiat Punto HGT
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Дек 31, 2008 10:21    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Nobel писал(а): |  	  | ну на станції мені тикали пальцем в мануал по дизелях - і казали, що норма   минулої зими в любий мороз заводився нормально, без поливання кипятком...щось тут не те, якась причина є
 | 
 
 Звизділи. Або ти щось недогледів Мені один "Супермайстер" розповідав що компресія = ступінь стиснення(на тому моторі 20 чи 21 не пам'ятаю), і шо 26 то вааще тєма, і шо він поїздато зробив мотор. Машина поводилась один в один як твоя.
 
 Скидай голову, міряй виступ поршня мікрометром, і відносно тих і ВИКЛЮЧНО тих даних вибирай прокладку голови. Голова на скільки я знаю так сильно не шліфується, щоб воно вплинуло на товщину прокладки.
 _________________
 This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
 
 /oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения
 Вы не можете редактировать свои сообщения
 Вы не можете удалять свои сообщения
 Вы не можете голосовать в опросах
 Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
 Вы можете скачивать файлы в этом форуме
 
 |  
 
 
 
 
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 |