  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		ЙОЖЕГ Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 37 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
  Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Ноя 19, 2010 15:15    Заголовок сообщения: Виникла проблема із пуском двигуна на  Scudo 2.0JTD | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км.
 
Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
 
Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:
 
 
P1517 Startup prevention faulty
 
P0340 Phase sensor excessive frequency
 
 
Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу   _________________ Йожег сцуко лічнасть!
 
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЙОЖЕГ Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 37 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
  Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 14:58    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Сьогодні не завівся взагалі! _________________ Йожег сцуко лічнасть!
 
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		шурік Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 49 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
  Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:20    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Як на рахунок підсмоктування повітря? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		шурік Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 49 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
  Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:22    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Як на рахунок підсмоктування повітря?А можливо насос,форсунки. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЙОЖЕГ Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 37 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
  Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:27    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Да, забув вказати, на діагностиці також виявили шо одна форсунка переливає: одна ~10.4, а три інші ~9.5, це на холостих обертах, при прогазовці показники ростуть пропорційно по всім форсункам. _________________ Йожег сцуко лічнасть!
 
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		tempo Италофан
 
 
  
  Возраст: 64 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 09.05.2009 Сообщения: 362 Откуда: Тернопольская обл.
  Авто: Fiat Scudo 1,9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:50    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Форсунки на стенд,перевірити ,можна реставрувати, там ще є клапан ,на насосі-він регулює тиск соляри ,ну і заодно перевірити компресію.На форсунки має бути спец стенд компютеризований | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Вова69 Италофан
  
 
  
  Возраст: 56 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 01.04.2009 Сообщения: 270 Откуда: Винница
  Авто: Punto II Alfetta 2.0  Alfa 75 2.5 12v
  | 
		
			
				 Добавлено: Вс Ноя 21, 2010 23:07    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Регулятор давления на насосе - 95%.Промой после демонтажа штирь,что внутри насоса(в нём микросетка), ,ацетоном (отмочи ночь)чтобы наверняка откисло, продуй и на сборку.
 
 Часто её отрезают,если ехать нужно, а выхода нет.
 
 Можно заменив аналогичным, исключить именно его поломку. _________________
  
 
мотор-редуктор поставки | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Сергій Италофан
 
 
  
  Возраст: 58 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.01.2010 Сообщения: 333 Откуда: УкраЇна
  Авто: фиат-скудо 1.9тд продав, зараз Рено-трафік 1.9 дсі
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Ноя 22, 2010 00:42    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Сітку на регуляторі чистять ультразвуком. Якщо повезе, то буде ще працювати. Різати не можна, сітка останній рубіж перед насосом.
  Последний раз редактировалось: Сергій (Пт Дек 17, 2010 21:50), всего редактировалось 1 раз | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЙОЖЕГ Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 37 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
  Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Ноя 23, 2010 22:44    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Попередній діагноз майстра - регулятор високого тиску! Сітку чистили, промивали, нічого не допомогло, завтра попробуємо поставити новий, побачим результат. _________________ Йожег сцуко лічнасть!
 
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		KEL90 Amico
  
 
  
  Возраст: 35 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 10.10.2009 Сообщения: 17 Откуда: Калуш
  Авто: був Fiat Scudo 2.0 JTD, став Т4 2.5 TDI
  | 
		
			
				 Добавлено: Вс Ноя 28, 2010 22:32    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Аналогічна ситуація була)))))минулої зими)))))то все форсунка, замінив і заводиться без проблем))))удачі | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		shono Amico
 
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.08.2009 Сообщения: 29 Откуда: Луцк
  Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Ноя 30, 2010 21:00    Заголовок сообщения: Re: Виникла проблема із пуском двигуна на  Scudo 2.0JTD | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | ЙОЖЕГ писал(а): | 	 		  Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км.
 
Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
 
Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:
 
 
P1517 Startup prevention faulty
 
P0340 Phase sensor excessive frequency
 
а де ти таку діагностику робив , що не пояснили які саме помилки видав комп???
 
 
Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу   | 	  
 
 
де це ти таку діагностику робив що не пояснили що то за помилки??? _________________ "Мєчта зовьот мєня вперьод!!!" | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЙОЖЕГ Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 37 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
  Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Дек 17, 2010 18:41    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Проблема вирішилась заміною датчика колінвала. На черзі заміна форсунки що заливає, даби усунути нестабільну роботу холодного двигуна   _________________ Йожег сцуко лічнасть!
 
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |