 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
-max- Италомафиози

Возраст: 41 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 10.06.2008 Сообщения: 645 Откуда: ~SMELA~
Авто: CR-V
|
Добавлено: Пт Июл 29, 2011 11:46 Заголовок сообщения: |
|
|
1. ТС з початку не доніс інфу про те,шо авто буває нормально заводицця,буває-нехоче....
2. Ніхто не казав про "закісаніє" форсунок,просто коли стоїть "управляюча" форсунка,вона буває некоректно подає на ТНВД положення голки.(це стосуєцця електронних ТНВД)...
3. З рештою-згоден.
НІХТО ТУТ НЕ УМНІЧАЄ. _________________ Запчастини нові та вживані до автомобілів Mercedes-Benz |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Nikolai Amico

Возраст: 45 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 29.08.2010 Сообщения: 42 Откуда: кременчук
Авто: Фиат Добло
|
Добавлено: Пт Июл 29, 2011 13:13 Заголовок сообщения: |
|
|
Привет Всем.Таже проблема только на добло 1,3МТЖД грешу на датчик коленвала ,заказал ,жду.Поменяю отпишусь. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
scudo_diesel Италоманьяк


Возраст: 48 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 02.01.2008 Сообщения: 404 Откуда: Закарпаття
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.
|
Добавлено: Вс Июл 31, 2011 11:47 Заголовок сообщения: |
|
|
arthe
Потрібні якісь данні про двигун, рік випуску, систему вприску. Тут не телепати зібралися
У мене було, що зранку заведеш, їздиш нормально, але якщо досить прогріється двигун- звичайна робоча температура в нього 80°C, але коли до 90, в пробках, було видно, що повільніше заводиться. Самий пік було, коли їхав за кордон на досить велику дистанцію, так на кордоні не можна, щоб з заведеним двигуном чекати, так я боявся заглушити. Вона так почала важко заводитися, що я вже думав кінець насосу. Коли їхав все нормально. Тяга нормальна, витрата нормальна. Поливав холодною водою. Значно така процедура не допомогла. Трошку охолодиться мотор- все нормально. Мені б ніколи не прийшло в голову, що може бути причина в такій дрібниці, як була в мене. Додивився- клема "-" акумулятора, коли під капотом було жарко, так можна рукою було здвинути- розширення металу. Замінив клему на нову- заводиться без проблем і на холодну і на горячу.
Последний раз редактировалось: scudo_diesel (Ср Авг 03, 2011 00:54), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Настенко Иван Италолюбитель

Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 26.11.2009 Сообщения: 91 Откуда: Ковель
Авто: разные
|
Добавлено: Вт Авг 02, 2011 17:30 Заголовок сообщения: |
|
|
...таки электрика...  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
arthe Amico

Возраст: 63 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 27.07.2011 Сообщения: 9 Откуда: Днепр
Авто: Ситроен Джампи
|
Добавлено: Пн Авг 08, 2011 05:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Проблема пока осталась,но обхожу ее следующим образом; После того как гаснет глазок свечей жду секунд 7-8 пока не погаснет глазок подушек безопасности - заводится отлично.Что это электроника или клапан какой-то глючит ???? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Lead Италофан

Возраст: 36 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 24.08.2011 Сообщения: 110 Откуда: кривой рог
Авто: FIAT DUKATO 1992-1999-2009
|
Добавлено: Ср Авг 31, 2011 23:26 Заголовок сообщения: |
|
|
проверь форсунки . у знакомого на мерсе было такое , пока форсунку одну не поменял такое же было с машиной |
|
Вернуться к началу |
|
 |
PIRAT Италофан


Возраст: 42 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 31.12.2010 Сообщения: 285 Откуда: Хмельницкий
Авто: Peugeot Expert 1.9 D 2002г., Renault Trafic 1,9 D(100) 2006.
|
Добавлено: Пт Ноя 04, 2011 22:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Можливо цьому передувала заміна ременя ГРМ? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|