| 
			
		
                                |  | Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT 
 
 |  |  
 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема |  
		| Автор | Сообщение |  
		| санич Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 51
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 08.01.2012
 Сообщения: 142
 Откуда: київська обл.
 
 Авто: Опель кадет 1.6D ,був, FIAT SCUDO  1.9D простий як двері
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пн Янв 09, 2012 23:59    Заголовок сообщения: Хтось робив капремонт двигуна D9B  ?????? |   |  
				| 
 |  
				| У багатйох однакові симптони поганої роботи двагуна. І мийже усі кивають на компресію.
 А хтось, робив капіталку двигуна. І в скільки це вийшло.
 Точили ,чи замінювали гільзи??
    |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шумахер Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 50
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 07.05.2011
 Сообщения: 360
 Откуда: кривой рог
 
 Авто: пежо эксперт
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 00:34    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Я делал. Перескочил ремень грм и побило клапана, поршень, шатун и т.д., вобщем капиталка, + замена распылителей форсунок. Обошлось около 1000 американских денег, Двигатель гильзовали. Но снимал двигатель с машины и ставил я сам. Получился практически новый мотор |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| anatolii Италомафиози
 
  
 
  
 Возраст: 48
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.02.2011
 Сообщения: 575
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: FIAT Grande Punto 1.4
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 00:56    Заголовок сообщения: Re: Хтось робив капремонт двигуна D9B  ?????? |   |  
				| 
 |  
				| \ 	  | санич писал(а): |  	  | У багатйох однакові симптони поганої роботи двагуна. І мийже усі кивають на компресію.
 А хтось, робив капіталку двигуна. І в скільки це вийшло.
 Точили ,чи замінювали гільзи??
    | 
 Забуть про "точили" якщо робити капіталку то тільки гільзувати. В знакомого після проточки циліндрів двигун виходив 20000 тисяч і знову "вмер".
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| санич Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 51
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 08.01.2012
 Сообщения: 142
 Откуда: київська обл.
 
 Авто: Опель кадет 1.6D ,був, FIAT SCUDO  1.9D простий як двері
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 20:05    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| скільки коштують  гільзи з поршнями на D9B? Якщо знаєте де купить. буду вдячний.
 Бо в неті така муть, по їхнім каталогам.
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Сергій Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 58
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 19.01.2010
 Сообщения: 333
 Откуда: УкраЇна
 
 Авто: фиат-скудо 1.9тд продав, зараз Рено-трафік 1.9 дсі
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 20:59    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| З дуру можна і ...уй зламати, а після гільзування всеодно проточують і хонінгують. У мене після капіталки в т.ч. проточки вже 190 тисяча!!! і все добре. Мотористи  бувають з двома нормальними руками, або з двома лівими. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| санич Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 51
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 08.01.2012
 Сообщения: 142
 Откуда: київська обл.
 
 Авто: Опель кадет 1.6D ,був, FIAT SCUDO  1.9D простий як двері
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 22:39    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Чи було так у когось, щоб при низкій компресії не брало зовсім масло. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Сергій Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 58
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 19.01.2010
 Сообщения: 333
 Откуда: УкраЇна
 
 Авто: фиат-скудо 1.9тд продав, зараз Рено-трафік 1.9 дсі
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 22:59    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Причина низької компресії, не завжди означає знос поршневої, причина може бути і в головці. Нормальний моторист знає як знайти причину низької компресії. Не довіряйте свої чада криворуким!
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Полтавчанин Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 43
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.12.2011
 Сообщения: 341
 Откуда: Полтава
 
 Авто: Фиат Скудо 1.9ТД
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 23:00    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Компресия,это основной критерий оценки состояния цпг.но каку может делать и голова.Еще при определенных режимах работы дизеля(оч.долгоХХ)сильно перегревается первое компресионное кольцо-ПЛОХО,что ведет ко всяким гемороям.В то время как маслосьемные работают хорошо и двиг.масло не берет  .В любом случае-вскрытие.Удачи.Завод дает допуск на ремонт,значит точите смело  .А то, не дай Бог,доверить гильзовать блок леворуким дядечкам-      . _________________
 Самая лучшая машина,это новая машина!
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шумахер Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 50
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 07.05.2011
 Сообщения: 360
 Откуда: кривой рог
 
 Авто: пежо эксперт
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 23:08    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| [quote="Сергій"] після гільзування всеодно проточують і хонінгують. Ну это само собой разумеется. Гильзы взяты с газ 51, они длинные. И вообще гильзы с этой машины используются при ремонте многих иномарочных двигателей. Цену точно не помню, но что то около 100 грн. за одну гильзу. Иногда используют гильзы с ВАЗ 2109. Точно может сказать только сам мастер после соответствующих замеров. Гильзовал я потому что мне озвучили одинаковую цену что расточки, что гильзовки. Покупал один поршень с шатуном б/у (так как мой пробило, а шатун повело), и + новые кольца "стандарт" фирма "гётц". Цены не помню. Если бы просто расточили то пришлось бы покупать все четыре новые поршня и это был бы уже второй ремонт, а так и дешевле и "новый двигатель"
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| anatolii Италомафиози
 
  
 
  
 Возраст: 48
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.02.2011
 Сообщения: 575
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: FIAT Grande Punto 1.4
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Янв 10, 2012 23:33    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | санич писал(а): |  	  | скільки коштують  гільзи з поршнями на D9B? Якщо знаєте де купить. буду вдячний.
 Бо в неті така муть, по їхнім каталогам.
  | 
 Не знаю скільки на твій двигун коштуюють поршня, на мій 2.0JTD німецькі в повній комплектації ( кольца, палець) - 925 грн. штука , а турецькі - 800 грн. шт. На рахунок гільз не взнавав. В мене з проточкою не вийшло - при проточці була пробита стінка циліндра ( резюме майстра - перегрітий блок), вирішив гільзувати також, але порахувавши всі ( + та - ) сьогоднішніх запчастин, вирішив і купив б/у блок в ідеальному стані за 500 американських рублів. На рахунок де купити??? - ну не знаю, в кожному місті - селищі є "свої " знані і провірені майстрами магазини, там можна купити все. В моєму місті також є такі магазини  там і взнавав ціни.
 І ще один нюанс. Як виявилось для ремонту є тільки один ремонтний розмір поршнів це (+60 ) майстри знають що це означає, під цей розмір треба і розточку робити. А якщо немає куда вже точити - то тільки гільзування.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения
 Вы не можете редактировать свои сообщения
 Вы не можете удалять свои сообщения
 Вы не можете голосовать в опросах
 Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
 Вы можете скачивать файлы в этом форуме
 
 |  
 
 
 
 
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 |