| 
			
		
                                |  | Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT 
 
 |  |  
 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема |  
		| Автор | Сообщение |  
		| Valera1980xbb Италолюбитель
 
  
 
  
 Возраст: 45
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 20.05.2011
 Сообщения: 67
 Откуда: Одесса
 
 Авто: EXPERT 2.0 , 2005г
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Июл 21, 2012 22:34    Заголовок сообщения: Кто на скудо или экспертах 2.0 HDI глушил EGR? |   |  
				| 
 |  
				| Кто на скудо или экспертах 2.0 HDI глушил EGR, есть ли эффект и какой? |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Freedom Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 21.07.2012
 Сообщения: 1613
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Июл 22, 2012 08:29    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Я глушив на експерті 2004 1,9 д, явного ефекту, не було, але після цієї операції впускний колектор став чистим (я його чистив бо він був весь в сажі і масло+сажа= мазутоподібній речовині). Нюанс, одним зуглушуваням не обійдеться, ще глушив зразу вакуумну трубку, що йшла на дросель від електромагнітного клапана(якщо цього не зробити, машина буде тупити). І дотого вирізав каталізатор. Можу підвести такі підсумки:
 1. Розхід палива не змінився 6.5-7.5 середній. а по трасі і того менше
 2. Тяга лишилась одинакова, тягне добре. 90-100 крейсерська шв.
 3. Масло не доливаю.
 4. на температуру двигуна не вплинуло.
 5. Після декількох тисяч км, замітив масло, що стікало з впускного колектора через ЕРГ в впускний патрубок. На певно картерні гази тягнуть, а далі по накату.
 
 Зараз в мене скудо 2,0 жтд, тоже думаю глушити
 
 Последний раз редактировалось: Freedom (Пн Авг 06, 2012 10:40), всего редактировалось 1 раз
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Freedom Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 21.07.2012
 Сообщения: 1613
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Июл 22, 2012 08:38    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Вчора зробив таку процедуру: завів, і відєднав трубочку від ел.клапана, ніби нічого і не змінилось. але при прогазовці свист турбіни до і після відрізнялись, а так треба ще перевірити на ходу цю операцію, чек не світився. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Aryll Италоманьяк
 
  
 
  
 Возраст: 53
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 26.05.2010
 Сообщения: 460
 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
 
 Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Июл 22, 2012 18:47    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| В мене ЕГР заглушений трубка ні. А сисл її глушити, мозг все одно буде давати імпульси на той електроклапан хіба перепрошити?! |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Freedom Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 21.07.2012
 Сообщения: 1613
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Июл 22, 2012 19:07    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| ЕГР керується вакуумом, через електромагнітний клапан, щоб заглушити ЕРГ достатньо в вихідний отвір, що йде на ЕРГ вставити болт підходящого діаметру і все, не треба нічого видумувати, але це теорія для 2,0 жтд на практиці я цього не робив, на 1,9 треба робити процедуру описану мною вище, перевірино на собі 25000 км. наїздив. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| rosdos Amico
 
 
 
  
 Возраст: 47
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 20.11.2011
 Сообщения: 47
 Откуда: НЕТІШИН
 
 Авто: SCUDO 1.9 TD
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пн Июл 23, 2012 15:02    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| А навіщо глушити,чи недостатньо просто скинути фішку з розєма,я в себе так зробив. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Freedom Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 21.07.2012
 Сообщения: 1613
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пн Июл 23, 2012 15:52    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| А чек не світиться?,В мене що на пижику 1,9 д 2004, що на скудо жтд 2005, при відключені фішки, світиться чек. А так як описав вище комп бачить все і нормально працює. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| monoshin Amico
 
  
 
  
 Возраст: 51
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 31.08.2011
 Сообщения: 12
 Откуда: киевская обл
 
 Авто: Ситроен джампи 1,9 тд 98г
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Июл 25, 2012 20:46    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| всім  привіт. зіткнувся з проблемою. двигун став"тупити".свист турбини і відчуття того ,що вона є,зявляється десь при швидкості 90 км\год (5-та передача) до того,при натисненні на акселератор чути противний звук,ніби "січе" випускний колектор або глушак. в процесі розгону цей звук пропадає і зявляється звук турбіни. двигун 1,9 тд сітроен джампі 1998р.в. є реальне відчуття,що "турбояма"стала дуже величезною))) |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Freedom Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 21.07.2012
 Сообщения: 1613
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Июл 25, 2012 22:11    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Може тріс випускний колектор, і частина газів йде мимо турби, відцього і машина може бути тупіша (процес розгону стає довший, свого роду нерегульваний перепускний клапан робиться) , або трісли/відєднались впускні патрубки, перевір систему впуск/випуск на наявність негерметичності. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| epi Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 39
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2011
 Сообщения: 160
 Откуда: Тернополь
 
 Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Июл 28, 2012 09:04    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | rosdos писал(а): |  	  | А навіщо глушити,чи недостатньо просто скинути фішку з розєма,я в себе так зробив. | 
 
 
 в мене горить чек при знятій фішці
 
 я робив так, фішка втикнута, з клапана тупо зняв шланг, що йде від вакуумного насоса і вставив болт і всі процедури, масло чорніє після 2-3тисяч, з ЕГР через 300 км
 _________________
 Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Aryll Италоманьяк
 
  
 
  
 Возраст: 53
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 26.05.2010
 Сообщения: 460
 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
 
 Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Июл 28, 2012 12:50    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| epi Ну це якщо він (ЕГР) не заклинив в відкритому положенні!
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| epi Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 39
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2011
 Сообщения: 160
 Откуда: Тернополь
 
 Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Июл 28, 2012 15:50    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Aryll писал(а): |  	  | epi Ну це якщо він (ЕГР) не заклинив в відкритому положенні!
 | 
 
 
 забув додати, з  ями його отверткою закриваєм, в грибку є дирки
 _________________
 Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Aryll Италоманьяк
 
  
 
  
 Возраст: 53
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 26.05.2010
 Сообщения: 460
 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
 
 Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Июл 28, 2012 21:35    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| О тепер порядок!!! |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Freedom Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 41
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 21.07.2012
 Сообщения: 1613
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Авг 03, 2012 11:38    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Сьогодні зуглушив ЕГР: в електромагнітний клапан, в вихідний отвір, що йде на камеру ЕРГ вставив болт підходящого діаметру. Проїздив пару км, динаміка субєктивно, але чуть краща стала, розхід пізніше відпишу, по маслу тоже, але я ще промив датчик расходу повітря, може і воно, щось дало, ніби все в нормі при розгоні 2-3 с маленький чорний клубок диму і то якщо втопити педальку. Але цікавить відгуки людей які цю процедуру тоже робили на ЖТД ХДІ, як машина через десяток тис. км, як розхід, ваші враження і досвід? на 1,9 д я вже знаю результат, а от на 2,0 хочу почути вашу думку.
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Колобок Италомафиози
 
  
 
  
 Возраст: 46
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 11.03.2011
 Сообщения: 982
 Откуда: Тернопіль
 
 Авто: FIAT SCUDO 2006 р.н. 2.0 JTD L2H1
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Авг 03, 2012 17:59    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Freedom писал(а): |  	  | Сьогодні зуглушив ЕГР: в електромагнітний клапан, в вихідний отвір, що йде на камеру ЕРГ вставив болт підходящого діаметру. Проїздив пару км, динаміка субєктивно, але чуть краща стала, розхід пізніше відпишу, по маслу тоже, але я ще промив датчик расходу повітря, може і воно, щось дало, ніби все в нормі при розгоні 2-3 с маленький чорний клубок диму і то якщо втопити педальку. Але цікавить відгуки людей які цю процедуру тоже робили на ЖТД ХДІ, як машина через десяток тис. км, як розхід, ваші враження і досвід? на 1,9 д я вже знаю результат, а от на 2,0 хочу почути вашу думку.
  | 
 А який результат на 1,9???
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения
 Вы не можете редактировать свои сообщения
 Вы не можете удалять свои сообщения
 Вы не можете голосовать в опросах
 Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
 Вы можете скачивать файлы в этом форуме
 
 |  
 
 
 
 
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 |