Ну вообщем порядок действий: 1. делаю замеры тестером, 2. если заряд идет - снимаю/заряжаю аккум и смотрю на результат, если нет - подыскиваю генератор и на сто..
Валера, а востановленный это каким способом и насколько такого хватает? Можно в личку
у мене заряд йшов , а при запуску двигуна не вмикало ЕПР , світився індикатор акумулятора , глушив двигун ще раз заводив , майже завжди помагало , але прийшли холоди , минулого року і ця проблема вилізла конкретно , думав батарея сіла , купив зарядне , зарядив , ніфіґа, міряв тестером батарею , до і після запуску , ніби все у нормі , а косяк часто вилазив , погнав авто на сервіс , гарантія, сказали , що гайку на гені загубив, вже рік минув , все ОК.... так , що питань тут не багато , два головних , або батарея... що мало ймовірно , як я зрозумів , авто заводиться без питань , то друге , питання , щось з генератором, або на генераторі... _________________
Дякую, я прада не знаю де ця гайка, але такий варіант теж буду мати на увазі..особливо якщо тестер покаже що все добре..
та та, чи одна з тих що кріпить кабеля до генератора може просто контакт пропадати , при запуску , електроніка рахує як помилку , а завівся , клема прилипла і машина працює.. а ЕПР нє.. бо йому електроніка не дала дозволу... шукай по принципу , від дешевших проблем , до дорожчих..тобто , від простого , до складного . а не навпаки ... _________________
jedem das seine
Последний раз редактировалось: Kapitan636 (Вс Фев 03, 2013 21:44), всего редактировалось 1 раз
Александр_GP_84
Гайка подразумевалась, скорее всего та, которая крепит толстый (обычно красный) провод "+", который идёт к АКБ от генератора. _________________ FIAT - первое,что написано на болиде Ferrari F1
Продолжаю готовиться.. Если генератору таки пришел полный кирдык - можно ли ехать своим ходом до сто, если можно то как долго и чем опасно? Почитал мануал, он как-бы настаивает, что машину эксплуатировать нельзя - типа обратитесь в сервис...
Продолжаю готовиться.. Если генератору таки пришел полный кирдык - можно ли ехать своим ходом до сто, если можно то как долго и чем опасно? Почитал мануал, он как-бы настаивает, что машину эксплуатировать нельзя - типа обратитесь в сервис...
так заміряй напругу на генераторі... тобто на батареї , при заглушеному двигуні і заведеному , що гадати ...хоть якусь інфу будеш мати ... _________________
Продолжаю готовиться.. Если генератору таки пришел полный кирдык - можно ли ехать своим ходом до сто, если можно то как долго и чем опасно? Почитал мануал, он как-бы настаивает, что машину эксплуатировать нельзя - типа обратитесь в сервис...
так заміряй напругу на генераторі... тобто на батареї , при заглушеному двигуні і заведеному , що гадати ...хоть якусь інфу будеш мати ...
Це само-собою, процедури запланував на вихідні - після роботи вже темно та страшно йти на парковку ..Просто думаю, що далі робити якщо генератор справді накрився повністю - їхати своїм ходом на сто чи думати про евакуатор..я просто не спеціаліст в техніці - реально можу ще гірше зробити..
нема що на перед у паніку впадати ... з якої радості генератор мав би накритися , зпочатку переконайся, а потім будеш думати ... а поміряти напругу це буквально 5 хв роботи... _________________
нема що на перед у паніку впадати ... з якої радості генератор мав би накритися , зпочатку переконайся, а потім будеш думати ... а поміряти напругу це буквально 5 хв роботи...
Дякую за оптимізм Я схиляюся до думки, що залив його водою з калюжі (писав у першому пості), бо індикація розряду батареї засвітилась відразу після її проїзду..Є в мене надія, що за тиждень він підсохне і запрацює ну а як ні то ні - буду міняти, що ж поробиш наступного разу буду обережнішим...
Александр_GP_84
Своим ходом до СТО ехать можно. Если хватит зарядки акума
Kapitan636
Очень много вылетело генераторов от воды (трещина корпуса). Это к сведению _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Я на треснутом генераторе уже месяц катаюсь. Может и больше, заметил трещину месяц назад. Если так боишься эвакуатора,то поставь новый генератор и все, нервные клетки не востанавливаюца))) Я с Березани каждый день катаюсь и ниче). Иногда подвывает, а что поделаешь)))
Продолжаю готовиться.. Если генератору таки пришел полный кирдык - можно ли ехать своим ходом до сто, если можно то как долго и чем опасно? Почитал мануал, он как-бы настаивает, что машину эксплуатировать нельзя - типа обратитесь в сервис...
ехать можно на столько сколько хватит акб
акб-дохнит
отказывает абс
електроусилитель
подушки
коробка пищит и матерится
в машине все мигает и пищит
в конечном итоге останавливается глохнет......привет евакуатор _________________ Пешеход всегда прав. Пока жив.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме