  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		Rostislav Amico
 
 
  
  Возраст: 54 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
  Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 18:48    Заголовок сообщения: Стукають гідрокомпенсатори на 182B6000 | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Пацани требе консультацію !
 
 
Після ремонту голови клацають гідрокомпенсатори як на холодну так і на гарячу !
 
 
Хто знає точно яка виота клапана має бути від головиблока циліндрів до  головки клапана ! 
 
Перешурстив elearn не найшов !
 
 
Чому питаю бо майстри наплужили а тепер дають задню, один на одного кивають і байки розказуть !
 
Розкажу що робилось по голові - заміна направляючих,фрезировка сідел та клапанів.
 
По блоку нові кольца та вкладиші шатунів !
 
 
Після того як все зробили застукали гідрики - до того не стукали ! Поіздив з 1000 км  не прокачались ! Поміняли всі 16 штук на нові - стук не пропав !
 
Чувак  що робив голову каже він зробив все гуд ! 
 
Провірили переміряли все шийки колінвала - все в нормі ! Думали стук дає поршньова ! На кожному циліндрі знімали з свічки файку,щоб не було навантаження на поршень - звук не міняється. Масло перевірене на ньому відіздив 80 тис.км. ВСе достало все знову розібрали - крапана до поршнів не дістають. Взяв лінійку і кинув на клапана і в мене очі як в мишки стали, на впускних лінійка майже лижить рівно, незначні зазори , а коли кинули на випускні я оху.... два клапана горують >1 мм. Кажу йому що то за фігня а він мені розказує що гдрик має компенсувати, я кажу що знаю що таке гідрик і скільки він може компенсувати а він на дурачка падає. 
 
 
Потрібна дуже інформація ,якщо хтось знає.  А бо де можна подивитись. 
 
Хочу йому показати щоб задню не включав !
 
 
Хочу взяти нові клапана і їх поставити але не знаю на скільки їх треба буде зібрати , а то таке враження що він забагато зібрав і тепер ні взад ні вперед. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		николай 1976 Италомафиози
  
 
  
  Возраст: 49 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
  Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:09    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				а может к ним плохо масло поступает (канал перекрыт инородным тело) а вообще чего двигатель делался? _________________ 02041976 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Romko Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 44 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
  Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:38    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				тільки що переміряв свої старі клапана, які були зняті з мотора 1.6 16в fiat marea (майже той самий мотор) висота приблизно 104мм _________________ Слава Україні!! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ksv Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.09.2006 Сообщения: 3352 Откуда: Киев
  Авто: Leaf 13 S+/Leaf 19 SV/Chrysler Pacifica 17 LX
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:43    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Тиск мастила міряли в голові?
 
 
Гідрик скоріше розбереться- випаде штовхач.
 
На висоту клапана в сідлі, гідрокомпенсатор не впливає.
 
 
Мотрористи (чому 2?) накосячили. 
 
Пс  мотор має збирати одна людина. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Rostislav Amico
 
 
  
  Возраст: 54 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
  Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:55    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				З маслом все в порядку ! Насос качаэ як дурний 5,5 на холодну ! Масло провірене роками експлуатації ! Ізжу тільки на синтетиці ! До ремонту їздив на 5w-30 тепер залив 5w-40 ! Чим забити канал діаметром 5 мм не знаю дивилися все в порядку ! 
 
Проста клапана на випуску мають різну висоту ! Так не може бути ! Компенсатор не гумовий він може тільки певний зазор компенсувати ! Ремні виставлялись по кондукторах ! Кондуктора провірені бо раніше брав з сервісу Фиата і для надьожності на чорний день накернив був мітки ! Циліндр виводився в мертву точку по стрілочному індикатору ! Все гуд ! 
 
 Просто майстер який робив голову включає дурака ! Мені від того не легше бо в мене получається ситуація, що одні клапана зажимають гідрик , а інші забагато зторцовані. Мені треба вийти на висоту клапана , щоб зазори були нормальні ! 
 
 
Машина заводиться нов проблем ! Пре нормально ! Хлопків в колекторах нема ! Але ситуація дика на холосту гідрики стукають іна гарячій також - дайеш 1500 оборотів коли не іде а стоїть перестають, а коли ідеш тільки на газ нажав починають знову .ногу з газу маленько прибрав не стукать тільки трошки газу знов починають ! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Rostislav Amico
 
 
  
  Возраст: 54 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
  Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 23:09    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Пацики коли фрезеруть сідла і шток клапана уходить вверх. Получається зависокий і його в більшості на скільки вийшов в верх на стільки прибирають 1 ! А чого два майстра робили , тому що майстер по головах всі казали що серйозний до пів міста всіх майстрів голови возять робити він на них спеціалізується. кажуть ті що я знаю що не плужить , але зі мною бачу сплужив і тепер задню включає тіпа в мене все гуд ! Але я ще такого не бачив щоб клапани по висоті від голови до кінця клапана більше міліметра відрізнялися ! 
 
 
А чого полізлося до мотора бо не димів але масло брав більше чим по мануалу ! Достало доливати ! Я догадувався що для 260 тисяч .сальніккам клапанів торба машина то бі -повер. Коли подивилися то так і є сальніків нема направляючі тоже торба і клапана. тому давай робити ! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Rostislav Amico
 
 
  
  Возраст: 54 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
  Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 23:11    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Загальна висота клапана по стандарту дляґ цього мотора 102,5 мм ! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ksv Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.09.2006 Сообщения: 3352 Откуда: Киев
  Авто: Leaf 13 S+/Leaf 19 SV/Chrysler Pacifica 17 LX
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Фев 11, 2013 23:28    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Мірять положення поясу живлення гідрокомпенсатора відносно, поясу подачі. Там немає 5мм.
 
2-3мм макс - маю на увазі не магістраль, а сам канал і пояс живлення  компенсатора.
 
 
Якщо сильно торцонули або мало, то пояски в закритому стані не сходятся і гідрик голодає.
 
Тарабанять всі, чи декілька? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		николай 1976 Италомафиози
  
 
  
  Возраст: 49 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
  Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Фев 12, 2013 00:07    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				ksv скорей всего так и есть _________________ 02041976 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Rostislav Amico
 
 
  
  Возраст: 54 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
  Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Фев 12, 2013 08:57    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Магістраль подачі дивився там отвір прямокутної форми ширина десь 2 а висота 4 мм ! Я то розумію але там поміряти неможливо ! Пенали на цьому моторі не мають кришки ! Вали вставляються збоку, гідрики в пенал знизу і все це разом на мотор ! Якби туди можна було добратись через , ми би поміряли а так неможливо ! І питання стоїть тому щоб взнати висоту клапана від головки до торця ! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Rostislav Amico
 
 
  
  Возраст: 54 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
  Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Фев 12, 2013 09:06    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Щодо скільки тарабанить то на старих гідриках почтійно тарабанило 2 на холостих , а коли ідеш то таке враження що більше ! ПОставили нові звук сильніший став , я сказав що я більше не поїду з такими симптомами і почались розбори ! 
 
 
Щось не хочеться мені потім ще розпредвали по 300 у.є. міняти ! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Romko Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 44 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
  Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Фев 12, 2013 11:22    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Rostislav писал(а): | 	 		  | Загальна висота клапана по стандарту дляґ цього мотора 102,5 мм ! | 	  
 
 угу так і є...але сумніваюсь що хтось тобі поміряє ту  висоту - хіба дзвони по розборках Київських - може є де розібраний мотор...
 
 і я б радив так часто пенали не знімати\ставити - так як різьби там в головці ой які ніжні ... _________________ Слава Україні!! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		николай 1976 Италомафиози
  
 
  
  Возраст: 49 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
  Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Фев 12, 2013 13:12    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				а может попробовать залить масло погущще 10W40 _________________ 02041976 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		николай 1976 Италомафиози
  
 
  
  Возраст: 49 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
  Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Фев 12, 2013 17:56    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				как найдешь причину обязательно отпишись (у самого такой мотор) _________________ 02041976 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |