serginio
Що лити, чим торгувати, і що про нього писати, справа звісно ваша.
Але я особисто пробував Зік на мото. Дешеве. Так саме дешево і працює - темніє дуже швидко, значно вигоряє, зливається взагалі якась ріденька чорна бодяга, і це попри заміну частіше рекомендованого інтервалу. Пробував його ще у скутері, мотивуючи тим, що він бодай теж корейський був. В більш-меньш пристойний мотоцикл з механікою ніколи його не заллю. В автівку також.
І дуже помиляєтесь стосовно підробок. Підробляють те, що популярне і легко продати, а ціна вже на другому плані. А Зік наразі дуже популярний, особливо серед власників корейців, японців, та совкопрому.
Хлопци , я вже казав, мені пори бік. Я Вам свою пораду дав не тому що продаю його бо восновному йде індустріальна група, а тому що особисто на ньому катав, і буду далі катати. Просто для мене вибір очевидний- краще перевірене недороге масло чим непонятно де розлите дороге. Питань "0" що оригінальний кастрол краще, і я б його лив, якби мав ОРИГІНАЛ.
serginio
Що лити, чим торгувати, і що про нього писати, справа звісно ваша.
Але я особисто пробував Зік на мото. Дешеве. Так саме дешево і працює - темніє дуже швидко, значно вигоряє, зливається взагалі якась ріденька чорна бодяга, і це попри заміну частіше рекомендованого інтервалу. Пробував його ще у скутері, мотивуючи тим, що він бодай теж корейський був. В більш-меньш пристойний мотоцикл з механікою ніколи його не заллю. В автівку також.
І дуже помиляєтесь стосовно підробок. Підробляють те, що популярне і легко продати, а ціна вже на другому плані. А Зік наразі дуже популярний, особливо серед власників корейців, японців, та совкопрому.
Хлопци , я вже казав, мені пори бік. Я Вам свою пораду дав не тому що продаю його бо восновному йде індустріальна група, а тому що особисто на ньому катав, і буду далі катати. Просто для мене вибір очевидний- краще перевірене недороге масло чим непонятно де розлите дороге. Питань "0" що оригінальний кастрол краще, і я б його лив, якби мав ОРИГІНАЛ.
serginio
Що лити, чим торгувати, і що про нього писати, справа звісно ваша.
Але я особисто пробував Зік на мото. Дешеве. Так саме дешево і працює - темніє дуже швидко, значно вигоряє, зливається взагалі якась ріденька чорна бодяга, і це попри заміну частіше рекомендованого інтервалу. Пробував його ще у скутері, мотивуючи тим, що він бодай теж корейський був. В більш-меньш пристойний мотоцикл з механікою ніколи його не заллю. В автівку також.
І дуже помиляєтесь стосовно підробок. Підробляють те, що популярне і легко продати, а ціна вже на другому плані. А Зік наразі дуже популярний, особливо серед власників корейців, японців, та совкопрому.
Хлопци , я вже казав, мені пори бік. Я Вам свою пораду дав не тому що продаю його бо восновному йде індустріальна група, а тому що особисто на ньому катав, і буду далі катати. Просто для мене вибір очевидний- краще перевірене недороге масло чим непонятно де розлите дороге. Питань "0" що оригінальний кастрол краще, і я б його лив, якби мав ОРИГІНАЛ.
да, відпишусь по темі і для Вєталя тоже!
Взяв масло фукс GT1 20л, ціни беруть з потолка сьодні 1090, завтра 1250, кручу верчу, знижки хе..ішки це не сподобалось! Вибив першу ціну. Обдзвонив офіси по країні в кожного різна пісня. Складські запаси вражають. В документах не вказують ціну товару! Побачим з часом, що залили
Где вы такие бренды находите? Чего только не встречал, а вот, чтоб масло нормальное- ну 5 фирм. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме