Без сцепи перемикати - треба вміти!
Спершу буде хрустіти і тріщати, а коли дійде логіка коробки до мізків - всі піде як по маслу..))
Зараз перемикаю зі щепленням, але можу і вверх і вниз перемикатися без щеплення.
Якщо цікаво, то можете подивитися на ютубі, як перемикаються на 18 стіпінчастих коробках американські далекобійники.
Задайте в пошук:
Shifting 18-speed gearbox without clutch
можна і 13 ступеневу, або 10, але 18 - саме яскраве відео..))
Шо там "яскравого видео?" - там развод для лохов.У него на ручке переключения передач стоит маленькая кнопочка, - это управление ПЭГУ.ПЭГУ - это пневмо электро гидро усилитель.На МАN - ТГА точно такая же конструкция,можно даже трогатся с кнопки,не говоря уже о переключении.Это каждый дальнобой знает.А выжимать или не выжимать сцепление в том или ином случае,это как делема :в какую сторону,от себя или на себя наклонять тарелку ??? _________________ Галантерея,ремни,кошельки,сумки из кожи ручной работы.Любой "каприз из кожи"под заказ.
https://www.facebook.com/pg/StetsLeatherCraft/photos/?ref=page_internal
Последний раз редактировалось: STETS (Сб Авг 23, 2014 20:19), всего редактировалось 1 раз
Р.С. Про дерту резину не будем, тут сам процес і швидкість виконання... _________________ Бандерівець
Краще в сьомі вдома за столом, ніж в шості в морзі на столі.
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.09.2013 Сообщения: 41 Откуда: Бровари
Авто: Doblo
Добавлено: Пн Сен 01, 2014 09:42 Заголовок сообщения:
STETS писал(а):
Шо там "яскравого видео?" - там развод для лохов.У него на ручке переключения передач стоит маленькая кнопочка, - это управление ПЭГУ.ПЭГУ - это пневмо электро гидро усилитель.На МАN - ТГА точно такая же конструкция,можно даже трогатся с кнопки,не говоря уже о переключении.Это каждый дальнобой знает.А выжимать или не выжимать сцепление в том или ином случае,это как делема :в какую сторону,от себя или на себя наклонять тарелку ???
є різниця між європейськими траками і американськими...
на ричагу є дві "кнопочки":
Одна перемикає ряди (з 1-4 і з 5-8 )
Друга "половинки" на кожну передачу є дві "половинки".
Зазвичай, якщо навантаження не повне, то нижній ряд (1-4) користується без половинок, а верхній (5-8 ) з перемикачем понижені/повишені, що дозволяє перемикатися без різких скачків обертів.
Я на Вольво FH з I-Shift-ом, їжджу - там взагалі кнопочкою можна передачі перемикати. Але рідко таке потрібно, машина сама перемикається дуже вдало.
А щодо пневмо-гідропідсилювача, то він ніяк не допомагає перемикати передачі без зчеплення.
Із задоволенням подивлюсь відео, де ти рушаєш "з кнопки", не користуючись зчепленням...))))
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме