| 
			
		
                                |  | Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT 
 
 |  |  
 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема |  
		| Автор | Сообщение |  
		| st99 Amico
 
 
 
  
 Возраст: 44
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 27.08.2012
 Сообщения: 37
 Откуда: Львів
 
 Авто: Fiat Fiorino
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Июн 03, 2014 23:59    Заголовок сообщения: Пропадає тяга і загоряється чек |   |  
				| 
 |  
				| Дано: Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet 
 При їзді на 4-й передечі, при ~ 3000  обертах
 загорається чек і пропадає тяга, я так розумію виключається турбіна.
 І так турбіна не запускається поки не заглушиш. Заглушиш заведеш все ок. Черк горить ще приблизно 2-3 "заглушив-завів". Потім чек пропадає.
 
 А чуть погазуєш - 4-та передеча, 3000  обертів  і знову те саме...
 
 Дивились сьогодні на комп"ютері, казали поміняти датчик тиску впускного колектора, поміняв, проблема не зникла. Завтра їду на СТО ще раз...
 
 Що це може бути? Може хто стикався?
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| maan007 Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 47
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 23.04.2013
 Сообщения: 280
 Откуда: Львів
 
 Авто: Fiat Fiorino1.3D MultiJet 2008р.в.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Июн 04, 2014 10:26    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Пропадає тяга, а оберти як ? Якщо різко набирають далі, то проблема може бути в зчеплені.
 _________________
 Fiat forever !!!
 
 ПТН ПНХ !!!
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шурік Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 49
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2010
 Сообщения: 1760
 Откуда: Нетішин Хмельницька
 
 Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Июн 04, 2014 15:17    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Ошибка по турбіні,яке відношення це має до щеплення?При пробуксовці щеплення,чек ніколи не загорається! 	  | maan007 писал(а): |  	  | Пропадає тяга, а оберти як ? Якщо різко набирають далі, то проблема може бути в зчеплені.
 | 
 
 Последний раз редактировалось: шурік (Ср Июн 04, 2014 15:23), всего редактировалось 2 раз(а)
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шурік Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 49
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2010
 Сообщения: 1760
 Откуда: Нетішин Хмельницька
 
 Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Июн 04, 2014 15:26    Заголовок сообщения: Re: Пропадає тяга і загоряється чек |   |  
				| 
 |  
				|  	  | st99 писал(а): |  	  | Дано: Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet 
 При їзді на 4-й передечі, при ~ 3000  обертах
 загорається чек і пропадає тяга, я так розумію виключається турбіна.
 І так турбіна не запускається поки не заглушиш. Заглушиш заведеш все ок. Черк горить ще приблизно 2-3 "заглушив-завів". Потім чек пропадає.
 
 А чуть погазуєш - 4-та передеча, 3000  обертів  і знову те саме...
 
 Дивились сьогодні на комп"ютері, казали поміняти датчик тиску впускного колектора, поміняв, проблема не зникла. Завтра їду на СТО ще раз...
 
 Що це може бути? Може хто стикався?
 | 
 Може не тиску в колекторі,а який керує турбіною,до нього шланг підходить від турбіни.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| desantnik Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 36
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 10.02.2013
 Сообщения: 113
 Откуда: Киев
 
 Авто: Fiat fiorino 1.3 mjet 2008 г.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Чт Июн 05, 2014 09:46    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике)))) клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
 лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
 и все!!!))))
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шурік Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 49
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2010
 Сообщения: 1760
 Откуда: Нетішин Хмельницька
 
 Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
 
 | 
			
				|  Добавлено: Чт Июн 05, 2014 10:04    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | desantnik писал(а): |  	  | была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике)))) клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
 лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
 и все!!!))))
 | 
 Теж з таким стикались на добло 1.3.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Shadons Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 45
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 07.04.2013
 Сообщения: 233
 Откуда: Україна
 
 Авто: ФіорінИ червоний/синій 2шт)))
 
 | 
			
				|  Добавлено: Чт Июн 05, 2014 12:07    Заголовок сообщения: Re: Пропадає тяга і загоряється чек |   |  
				| 
 |  
				|  	  | st99 писал(а): |  	  | Дано: Fiat Fiorino 2009 1,3 MultiJet 
 Дивились сьогодні на комп"ютері, казали поміняти ....
 | 
 як мінімум треба було записати номер помилки і
       
  ведешкою по клапану) 
 підозрюю, що як мінімум розвели на датчик і гривень сто за те що шнурок на розьем підкидали від компа
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| st99 Amico
 
 
 
  
 Возраст: 44
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 27.08.2012
 Сообщения: 37
 Откуда: Львів
 
 Авто: Fiat Fiorino
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Июн 06, 2014 11:18    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| датчик я не купляв, поставиви з іншої машини і перевірив, не він. 
 Розібрали і почистили впускний колектор і клапан ЕГР був дуже засраний.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Heet Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 45
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.01.2013
 Сообщения: 3295
 Откуда: Полтава
 
 Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Июн 06, 2014 11:26    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| шурік +1 Пневмоклапан турбы. И ЕГР из-за него залипал постоянно. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| st99 Amico
 
 
 
  
 Возраст: 44
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 27.08.2012
 Сообщения: 37
 Откуда: Львів
 
 Авто: Fiat Fiorino
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Окт 14, 2014 15:16    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | desantnik писал(а): |  	  | была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике)))) клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
 лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
 и все!!!))))
 | 
 
 А де знайти той клапан турбіни щоб бризнути?
 бо ужас не їде машина і все!
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| desantnik Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 36
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 10.02.2013
 Сообщения: 113
 Откуда: Киев
 
 Авто: Fiat fiorino 1.3 mjet 2008 г.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Ср Окт 15, 2014 13:50    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| біля турбіни .... машину на підйомник і все видно..
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Benya_AV Amico
 
 
 
  
 Возраст: 46
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 16.08.2014
 Сообщения: 8
 Откуда: Киев
 
 Авто: Fiat Fiorino
 
 | 
			
				|  Добавлено: Чт Окт 16, 2014 16:49    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| В мене теж саме, помилка Р0234 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| st99 Amico
 
 
 
  
 Возраст: 44
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 27.08.2012
 Сообщения: 37
 Откуда: Львів
 
 Авто: Fiat Fiorino
 
 | 
			
				|  Добавлено: Чт Окт 16, 2014 17:30    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| На сервісі кажуть що треба знімати впускний колектор щоб добратись до того клапана. 
 
 вже будь яка передача, і на 3000 обертів відключається турбіна
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| st99 Amico
 
 
 
  
 Возраст: 44
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 27.08.2012
 Сообщения: 37
 Откуда: Львів
 
 Авто: Fiat Fiorino
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Окт 17, 2014 13:54    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| просто думаю чи варто його ще раз чистити чи зразу міняти той клапан, бо після того, як прочистили трохи поїздив і знову вилізло. 
 НА сервісі тоді не 5хв як вище писали на підйомніку, а розбирали і знімали весь впускиний колектор і його чистили і той клапан - день роботи і купа бабла.
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| ARTYOM80 Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 45
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 20.02.2013
 Сообщения: 373
 Откуда: Украина
 
 Авто: QUBORINO
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Окт 21, 2014 11:21    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | desantnik писал(а): |  	  | была точно такая же ситуация!! вылечили за 5 минут на подьемнике)))) клапан турбины залипает... от этого перенаддув турбины...
 лечится так : вдшкой брызнуть на клапан турбины и разработать его
 и все!!!))))
 | 
 Друзі якщо не важко  скиньте фото де саме той клапан, думаю щоб попшикати ВДешкою великим майстром не потрібно бути та й на "сервіс" не охота їхати, блін наплодились псевдо механіки, пів машини поміняють через якусь дрібничку!
 _________________
 Україна Єдина!Путін хуйло!
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения
 Вы не можете редактировать свои сообщения
 Вы не можете удалять свои сообщения
 Вы не можете голосовать в опросах
 Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
 Вы можете скачивать файлы в этом форуме
 
 |  
 
 
 
 
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 |