  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		Nick_ua Италофан
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
  Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Янв 14, 2008 21:58    Заголовок сообщения: Капєц центральному замку? | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Хлопці, така ситуація  - може хто шо підскаже поки я поїду до електриків на аудиєнцію.
 
 
Пару місяців назад зламався ц/з в водійській дверці. Власне зламався шток який штовхається ел. мотором і рухає механічним замком. В результаті з сигналки двері закривалися усі крім водійської, яку треба було вручну закривати з салону (ключем теж не працювало після того як гади розковиряли личинки в дверних ручках).
 
 
А сьогодні настав повний алєс - поставив на сигналку, двері усі закрилися (крім водійської, яку я, на щастя, вирішив з середини не закривати). І більше не відкрилися. Сигналка знімається, але ел. приводи жодного замка не працюють. Двоє дверей вдалося відкрити з середини вручну, треті двері і багажник взагалі ніяк не відкриваються.
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Андрей К Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.06.2006 Сообщения: 6990 Откуда: Кривой Рог
  Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Янв 15, 2008 09:00    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Если дверь не открывается изнутри - замку пипец.
 
Багажник полюбому открывается ключем - смотри мануал, можно открыть через задние сидушки, если припекло.
 
Пока детали замков целые их можно реанимировать - подогнуть, почистить, смазать, заменить концевики (микрики), заменить моторчики и т.д. В противном случае замена замка (на разборке 150-250грн.)
 
По нерабочести ц.з. надо смотреть проводку, или что более грустно - заклинивший замок спалил схему управления, но есть отдушина - в Темпре стоит предохранитель отдельно на ц.з.
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick_ua Италофан
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
  Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Янв 15, 2008 10:45    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Запобіжник на блоці цілий. Крім того там ще є чотири запобіжники під панеллю зліва від основного блоку - вони теж цілі. Буду рить далі.
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 44 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 20.01.2006 Сообщения: 1503 Откуда: Kiev-Belaya Cerkov
  Авто: Alfa 166, Alfa 164, Fiat Croma, Lancia Thema
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Янв 19, 2008 03:46    Заголовок сообщения: Re: Капєц центральному замку? | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Nick_ua писал(а): | 	 		  Хлопці, така ситуація  - може хто шо підскаже поки я поїду до електриків на аудиєнцію.
 
 
Пару місяців назад зламався ц/з в водійській дверці. Власне зламався шток який штовхається ел. мотором і рухає механічним замком. В результаті з сигналки двері закривалися усі крім водійської, яку треба було вручну закривати з салону (ключем теж не працювало після того як гади розковиряли личинки в дверних ручках).
 
 
А сьогодні настав повний алєс - поставив на сигналку, двері усі закрилися (крім водійської, яку я, на щастя, вирішив з середини не закривати). І більше не відкрилися. Сигналка знімається, але ел. приводи жодного замка не працюють. Двоє дверей вдалося відкрити з середини вручну, треті двері і багажник взагалі ніяк не відкриваються. | 	  
 
Чомусь мені здається що ц.з. в тебе не рідній. Наскільки мені відомо - рідні в тебе в моноблоці з механікою. От же якщо є штир якій штовхає - це китаёзькі замки, вони ходять не довго. Я їх міняю на кромовські, вони по 30 грн й  ходять набагато довше, бо розраховані на більше зусилля. Те що в тебе відмовив блок управління – це швидше за все відмовила сигналізація. Скажи що за сигналізація, й шукай запобіжник що йде на силові цепі. Зазвичай він в жмуті проводів сигналізації, десь ампер на 15-20. може ще буті реле що йде з сигналізації на керування замками, але це рідко, тільки якщо виходи управління з сигналізації не силові.
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick_ua Италофан
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
  Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Янв 19, 2008 10:02    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Проблема знайшлася - справді перегорів один запобіжник на 20 ампер, але він був на основному блоці.
 
 
А ц.з. у мене все таки рідний - він монолітний з механікою, тільки там штирьок таки є, який тягає за собою шток від механіки - от там власне і відламався кінцевик, в результаті мотор шток рухає, але механіка не закривається. Ну тут скоріш за все треба просто новий замок знайти, що поки що не вдаєтсь 
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 44 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 20.01.2006 Сообщения: 1503 Откуда: Kiev-Belaya Cerkov
  Авто: Alfa 166, Alfa 164, Fiat Croma, Lancia Thema
  | 
		
			
				 Добавлено: Вс Янв 20, 2008 23:47    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Дорого буде, якщо новий замок, вони здается гривень під 300 в Киеві. Я коли такі замки як в тебе ремонтував, то міняв їх на не моноболоки, тоб-то без ц.з., а ц.з. потім додавав станбартний
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick_ua Италофан
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
  Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Янв 22, 2008 17:30    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				мені тут на форумі обіцяли з білої церкви б/у замок продати, але десь той товариш зник. ше буду шукати. Nick, а якщо так як ти робив - то це треба і блок управління замком міняти чи можна підключити просто стандартний центр. замок (електропривід) на одних дверях?
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		OldBoy Член клуба
  
 
  
  Возраст: 68 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 23.11.2006 Сообщения: 389 Откуда: г.Киев (Красный хутор)
  Авто: Fiat Tipo 1.4 DGT 1989г.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Янв 23, 2008 11:09    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				У меня на одной двери стоит отдельный привод. Подключены те провода, что шли к родному. Только учти, что на родной замок идет четыре провода: два - управление и два - датчик закрытия двери. Так вот провода на датчик закрытия нужно оставить.
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick_ua Италофан
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
  Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Янв 23, 2008 15:43    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				OldBoy , а у Вас окремий привід стоїть на пасажирській дверці, чи на водійській? бо мені здається що там різні замки - на водійській щось типу основного замка який керує усіма іншими. У мене на замок приходить дві фішки: на одній два проводи, а на другій - чотири чи пять вже не памятаю.
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		OldBoy Член клуба
  
 
  
  Возраст: 68 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 23.11.2006 Сообщения: 389 Откуда: г.Киев (Красный хутор)
  Авто: Fiat Tipo 1.4 DGT 1989г.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Янв 23, 2008 16:12    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				To Nick_ua
 
По проводам не помню. Похоже, что на передние двери (обе) идет больше проводов и они управляют центральным замком. Поищи схему на форуме, если не найдешь я вечером выложу.
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		OldBoy Член клуба
  
 
  
  Возраст: 68 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 23.11.2006 Сообщения: 389 Откуда: г.Киев (Красный хутор)
  Авто: Fiat Tipo 1.4 DGT 1989г.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Янв 23, 2008 20:23    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Вот схема
	
  
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 378.9 KB | 
	 
	
		|  Просмотрено: | 
		 519 раз(а) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 408.84 KB | 
	 
	
		|  Просмотрено: | 
		 554 раз(а) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nick_ua Италофан
  
 
  
  Возраст: 46 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
  Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Янв 23, 2008 20:36    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Дякую за схеми. Спробую розібратися.
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		2884 Amico
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 11.02.2008 Сообщения: 7 Откуда: Харьков
  Авто: Fiat-tipo 1.6 (моно)
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Фев 13, 2008 11:14    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Присоединяюсь.
 
-Спасибо за схему  
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |