928 Ом - це ти в сауні її ремонтуєш?
900 Ом це вже десь градусів 70 має бути.
При від'єднаному РХХ має бути 750-800 обертів. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
928 Ом - це ти в сауні її ремонтуєш?
900 Ом це вже десь градусів 70 має бути.
При від'єднаному РХХ має бути 750-800 обертів.
менше 0.3В- норма
бiльше 0.3В - 2000 i росте до 3000 (12 В на РХХ)
i що це може значить?
1)ERG неправильно заглушив
2) ЕБУ глючить
3) Десь коротить в проводцi _________________
Бортовой журнал:
Я кажу про те, що треба ХХ ще й відрегулювати.
На атмосфетнику він має бути 750-800 при відключено у РХХ. Ти пишеш, що в тебе 600,тому й наголошую.
На турбі, наприклад, має бути 0.28-0.32, інакше починаються приколи.
Коротше: твоя ж машина, то хочеш - ставиш по мануалу, а хочеш - ставиш як люди підказують _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Я кажу про те, що треба ХХ ще й відрегулювати.
На атмосфетнику він має бути 750-800 при відключено у РХХ. Ти пишеш, що в тебе 600,тому й наголошую.
На турбі, наприклад, має бути 0.28-0.32, інакше починаються приколи.
Коротше: твоя ж машина, то хочеш - ставиш по мануалу, а хочеш - ставиш як люди підказують
У мене мануал на fiat tempra ))) Мотор, система weber - така ж . Може реально ДПРЗ 0.3В треба, Бо на 0.5В для ДПДЗ ЕБУ кидає на РХХ 12В i видає 2000 оборотiв..
750-800 так! має бути на холостому. але воно через 5 хвилин пiдвищується. тому вентиль крутить не має смислу, бо потiм буде 1000.
Я i ранiше ставив 0.3В, але вже призабув. Тому пiсля чистки датчика ставив по мануалу.
Все одно одну задачку не розумiю.
Перевiрив все на омметрi, форсунки, катушку, ДОЖ, РХХ.
Все нормально. Але пiсля запуска 600 i за 2 хвилини поступово до 800 доходить (Не пригає до 2000 i падає до 800, як було ранiше).
Пiдключив вольтметр до РХХ, для замiра при роботi.
Коли заводиш на РХХ пригає 1.2В-1.4В, i все. i так iде з 600 до 800. I тi ж 1.2В-1.4В.
Бензонасос та фiльтр майже новi. Виймав насос чистив, омметр 1.2Ом.
Повiтряний фiльтр вiдключив тимчасово.
Думаю або ЕБУ, або бензин, або РХХ. _________________
Бортовой журнал:
750-800 має бути на холостому ПРИ ВИМКНЕНОМУ РХХ!
А вже від цих обертів він сам собі натягу свої 850.
Взагалі крутити того гвинта треба НА ВИМКНЕНОМУ РХХ.
Я на 1.8 ставив 750 і все робило нормально. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
750-800 має бути на холостому ПРИ ВИМКНЕНОМУ РХХ!
А вже від цих обертів він сам собі натягу свої 850.
Взагалі крутити того гвинта треба НА ВИМКНЕНОМУ РХХ.
Я на 1.8 ставив 750 і все робило нормально.
Це взагалi то понятно. Щоб РХХ менше роботи було. Але в iдеалi регульовку треба робить з усiма робочими датчиками, нормальним бензином, новими свiчками. а, i чистим воздушним фiльтром. В мене таке було, що воно ледви робило. Виявилось забитий повітряний фiльтр. Там ще якийсь кульок засосало... _________________
Бортовой журнал:
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме