DEMOKPAT прошу, якщо в курсі підказати в якому місці і як виглядає регулятор оборотів пічки на Фіат - темпра! Переключатель працює, а оберти лише МАХ. Замахався шукати в машині і на форумах! Якщо можна фото, або саму примітивну схему. З мене пиво! Дякую!
ksv
підкажіть, будь ласка, при можливості де розташований і як виглядає регулятор оборотів двигуна пічки Фіат Темпра. замахався шукати як в авто так і в форумах. Дякую!
Як виглядає цей клятий регулятор пічки, де стоїть? В мене Темпра, обороти тільки великі, замахався шукати по машині і в неті! Якщо можете - підкажіть!Колобок
Де воно стоїть на темпрі? Обороти тільки МАХ. З мене пиво! гнати в Рівне з Червонограда далеко, може, як зніму "новою поштою" на ремонт ? Вказаний Вами №телефону не відповідає. Мій № 0979241784, електронка petr.dziuba@yandex.uaborishrisha
Як виглядає цей клятий регулятор пічки, де стоїть? В мене Темпра, обороти тільки великі, замахався шукати по машині і в неті! Якщо можете - підкажіть!Колобок
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.03.2011 Сообщения: 982 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2006 р.н. 2.0 JTD L2H1
Добавлено: Вс Мар 01, 2015 12:29 Заголовок сообщения:
тепр1991 писал(а):
Як виглядає цей клятий регулятор пічки, де стоїть? В мене Темпра, обороти тільки великі, замахався шукати по машині і в неті! Якщо можете - підкажіть!Колобок
На тепрі, не знаю. Я такого авто не мав. Працює на максимумі? Тоді не є проблема його знайти. Треба прислухатись. _________________
Всім привіт! У дорозі сталася халепа, "вирубився" конденціонер одночасно з вентилятором пічки, кнопка конденціонера не світить. Експерт 2005 1.9 , машина в Украіні четвертий рік, з вентилятором ніколи проблем не було, працював на всіх положеннях, не скрипів і не свистів. Перевірив запобіжники, усі цілі.По приізду додому буду розбиратись, підкажіть, що може значити , що одночасно конденціонер і вентилятор відключились?
підкажіть, що може значити , що одночасно конденціонер і вентилятор відключились?
Як ти собі уявляеш роботу кондеціонера без вентилятора?
Дивись схему.
Реле 1030, 8048.
Запобіжники F3. F15.
Запрацює вентилятор і буде ОК!
http://fiat-club.org.ua/forum/download.php?id=75098 _________________ 0б77бб9119
Я тоже мучился из ежиком. Новый купить- цена кусается. Паял схему из мастер кит, на 2012 она стояла 100 грн. - хватило на пол года следующую- еще на 6 мес. Хотел уже покупать новую, на то время она стояла за 1000 грн. Решил попробовать еще один вариант - купил аналоговый реостат от шевроле-нива и мощный тумблер, для надежности обьеденил три дорожки на нем. В реостата взял два верхних положения (контакт 2иЗ ) 4контакт-выход. Еще одно положение -напрямую. Полтора года-полет нормальный.[/img]
и я себе переделал тоже, взял блок резасторов и переключатель печки с калины, переделал проводку и все работает... конечно не плавные обороты, но четыре положения оборотов имею... посмотреть можно сдесь http://www.drive2.ru/l/7502579/
В чому проблема коли в крайньому лівому положенні крутить моторчик,а мав би не крути,зимою не приємно трохи,чув що проблема в тому що підгорає реостат,чим можна його відремонтувати? _________________
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме